PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bosch - Mirków k. Wrocławia

  • 1. Data: 2009-04-16 11:25:39
    Temat: Bosch - Mirków k. Wrocławia
    Od: Juzef <j...@w...pl>

    Dobry!
    Chciałbym się dowiedzieć, jeśli znajdą się posiadający jakieś
    informacje, jak wygląda praca (w sensie czy orają człowiekiem beton) w
    Boschu w Mirkowie k. Wrocław na stanowisku powiedzmy zbliżonym do
    produkcyjnego. Jest osoba z wykształceniem podstawowym, która chciałaby
    tam startować, ale dobrze byłoby wpierw mieć jakieś pojęcie o warunkach,
    czy to nie będzie przejście z deszczu pod rynnę.
    Znajdzie się ktoś, kto miał styczność z tym zakładem?
    pzdr
    Juzef

  • 2. Data: 2009-04-17 15:18:49
    Temat: Re: Bosch - Mirków k. Wrocławia
    Od: "Dum" <d...@T...pl>

    Użytkownik "Juzef" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > będzie przejście z deszczu pod rynnę.
    > Znajdzie się ktoś, kto miał styczność z tym zakładem?

    Swojego czasu znajomy opowiadał mi o "kataryniarzach" czyli pracownikach
    którzy wykonują jednostajną pracę w Bosch [i nie tylko].Mieli niezgorsze
    zarobki.Kiedy przyglądałem się wtedy bliżej okazało się, że zatrudniaja
    przez pośrednika.Niestety ale mam alergię na pośredników. Postanowiłem nigdy
    , lub tak długo aż z głodu nie będę zdychać nie prosić takich o pracę, nawet
    gdyby była bardzo atrakcyjna . I tym sposobem zakład który nie mieści się w
    moim kręgu marzeń poszedł w diabły... Ale kto wie...może i opłaca się
    pracować u nich ?

    Dum

  • 3. Data: 2009-04-18 10:37:33
    Temat: Re: Bosch - Mirk???????????????
    Od: Juzef <j...@w...pl>

    W dniu 2009-04-17 17:18, Dum pisze:
    > U?ytkownik "Juzef"<j...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Swojego czasu znajomy opowiada? mi o "kataryniarzach" czyli pracownikach
    > kt?rzy wykonuj? jednostajn? prac? w Bosch [i nie tylko].Mieli niezgorsze
    > zarobki.Kiedy przygl?da?em si? wtedy bli?ej okaza?o si?, ?e zatrudniaja
    > przez po?rednika.Niestety ale mam alergi? na po?rednik?w. Postanowi?em nigdy
    > , lub tak d?ugo a? z g?odu nie b?d? zdycha? nie prosi? takich o prac?, nawet
    > gdyby by?a bardzo atrakcyjna . I tym sposobem zak?ad kt?ry nie mie?ci si? w
    > moim kr?gu marze? poszed? w diab?y... Ale kto wie...mo?e i op?aca si?
> [...]

    Hm, właśnie z bezpośrednich ofert podpisanych jako "Bosch" widzę tylko
    oferty dla inżynierów. Można wiedzieć, przez jakiego pośrednika jeśli
    już zwykli zatrudniać?