PracaGrupypl.praca.dyskusje › firmy i 50% kosztow uzyskania

  • 1. Data: 2002-02-15 06:35:27
    Temat: firmy i 50% kosztow uzyskania
    Od: "Janet" <j...@v...gate.pl>

    Użytkownik Janet <j...@v...gate.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a4ia7t$2j1$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
    > Czesc,
    >
    > Mam pytanie do grupowiczow jak to jest w ich firmach z tymi odliczeniami.
    > mojej nie zgodzono sie na takie rozlicznie czasu pracy ze wzgledu na
    decyzje
    > zarzadu ( i sprawa sie urwala ).
    >
    > Prosze napiszcie dlaczego firmy nie zgadzaja sie na inne rozlicznie
    > pracownika i mozliwosc odliczenia 50% kosztów uzyskania przychodow
    > zwiazanych z praca tworcza ? Czy firmy traca cos w ten sposob ? Moze jest
    > dobre dla pracownika ale z niekorzyscia dla pracodawcy ( z jakich powodow
    > nie wiem ).

    Firmie jest to raczej obojetne, poniewaz nic na tym nie traci, ani nie
    zyskuje (chyba ze ewentualne przepychanki z US no i dodatkowa komplikacje
    przy naliczaniu wynagrodzenia, przekraczaniu progow podatkowych itp.). Jest
    to niestety dobra wola pracodawcy, a twoj zachowuje sie jak pies ogrodnika.

    pozdrawiam

    Wojciech Gwiazdowski

  • 2. Data: 2002-02-15 08:03:40
    Temat: Re: firmy i 50% kosztow uzyskania
    Od: "Wojciech Gwiazdowski" <g...@m...pl>

    Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Cześć
    > Jeśli złozę pracodawcy wypowiedzienie, to od kiedy płynie mój miesiąc
    (tyle mam
    > wypowiedzenia). Od dziś? Czy od pierwszego dnia nastpęnego miesiąca???
    >
    > Leś.

    Od pierwszego dnia nastepnego miesiaca nastepujacego po wreczeniu
    wypowiedzenia.

  • 3. Data: 2002-02-15 12:02:48
    Od: <a...@p...onet.pl>

    witam.

    Bez paniki. Pani w Pekao S.A. NIE MOGLY sie wyswietlic w komputerze dane
    klienta Fortis Banku, bo to zupelnie inny bank. Prawdopodobnie pani
    odczytala Ci dane klienta, ktory w tymze peako ma rachunek o takim samym
    numerze. A to dlatego, ze przy wplacie nie mozesz podawac tylko numeru
    rachunku, ale tez pelny numer rozliczeniowy banku.

    pozdr.

    Michal.

    "FunBoy" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > Mam problem z firmą załatwiającą wyjazdy dla studentów do USA w celach
    > zarobkowych. Firma się nazywa StudentCenter (www.studentcenter.pl), a jej
    > program służący temu celowi "Work&Travel".
    [...]