PracaGrupypl.praca.dyskusje › Miesięczne wypowiedzenie - od kiedy?

  • 1. Data: 2002-02-15 07:53:39
    Temat: Miesięczne wypowiedzenie - od kiedy?
    Od: <l...@p...onet.pl>

    Witam
    Zastrzegam ze rowniez jestem szefem :)))

    Moim zdaniem kazdy szef bedzie staral sie zejsc jak najbardziej w dol, ale
    nie do konca. Jest w tym wszystkim pewien prog przy ktorym nie mozna
    schodzic ponizej. Szczegolnie uwazam ze nie mozna schodzic ponizej sredniej
    jaka jest w danym zawodzie na danym stanowisku. Dla mnie jako dla szefa
    jesli pracownik chce zejs ponizej takiej sredniej oznacza to ze jest mniej
    wartosciowy od sredniego pracownika na takim stanowisku. Albo zle samego
    siebie ocenia a to tez nie dobrze. Pozatym zaczynam miec podejrzenia ze
    pracownik bedzie sie migal od pracy i mowil mi pozniej ze zszedl mi tyle na
    wstepie z pensji wiec zebym nie oczykiwal teraz nie wiadomo czego. Wiec moim
    skromnym zdaniem nie powinna Pani schodzic z pensji wogole jesli to mozliwe.
    To takze pokaze jak potrafi Pani walczyc o swoje interesty a w przyszlosci
    takze o interesy firmy.

    Odi

  • 2. Data: 2002-02-15 08:05:33
    Temat: Re: Miesięczne wypowiedzenie - od kiedy?
    Od: "Janet" <j...@v...gate.pl>

    All,

    Czy ktos moglby podac na jakiej podstawie prawnej odbywa sie
    owo przenoszenie rocznika 1974 do rezerwy ?

    Prosze zajrzec na strone:
    http://bap.lex.pl/cgi-bin/demo.cgi?comm=3Dspistr&akt
    =3DDz.U.01.131.1474&v=
    er=3D-1
    Rocznika 1974 dotycza $2 i $3

    To jak w koncu jest z tym rocznikiem 1974 ???????
    Bardzo prosze o ewentualne informacje.
    Z gory dziekuje i pozdrawiam,

    Pozdrawiam,

    Piotr