PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy targowac sie o wysokosc pensji ?

  • 1. Data: 2002-02-15 06:28:58
    Temat: Czy targowac sie o wysokosc pensji ?
    Od: "Janet" <j...@v...gate.pl>

    Cześć
    Jeśli złozę pracodawcy wypowiedzienie, to od kiedy płynie mój miesiąc (tyle mam
    wypowiedzenia). Od dziś? Czy od pierwszego dnia nastpęnego miesiąca???

    Leś.

  • 2. Data: 2002-02-15 08:02:43
    Temat: Re: Czy targowac sie o wysokosc pensji ?
    Od: "Odi" <l...@a...waw.pl>

    >Mam zapytanie do szanownych grupowiczów . Czy wie ktoś jak załatwić jakąś
    >prace za granicą naszego kraju . Chodzi mi o prace na wakacje , bo jestem
    >studentem i tylko wtedy mam czas .

    To podczas wakacji (jak juz bedziesz mial wiecej czasu) popytaj znajomych,
    poszperaj w internecie i moze cos znajdziesz.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2002-02-15 09:31:08
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    > a jest to gdzieś fizycznie zapisane? np. dzienniki ustaw lub cuś inszego?
    >
    > omc rezerwista
    > Lisio

    Prosze bardzo:

    Zgodnie z zarządzeniem Nr 65/MON
    Ministra Obrony Narodowej z dnia 15 października 2001 r. "W sprawie
    przeniesienia
    do rezerwy niektórych grup poborowych bez odbycia zasadniczej służby
    wojskowej
    lub przeszkolenia wojskowego", przeniesieni do rezerwy z dniem 9.11. br.
    zostaną
    poborowi, którzy do dnia wejścia w życie zarządzenia stali się absolwentami
    szkół
    wyższych (w tym także studiów licencjackich) i nie otrzymali kart powołania
    do
    odbycia przeszkolenia wojskowego. Zgodnie z § 3 powyższego zarządzenia,
    przeniesienie do rezerwy nie obejmuje poborowych, którzy już zostali
    skierowani
    do odbycia służby zastępczej. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 6
    listopada
    2001 r., a opublikowane zostanie w Dzienniku Urzędowym Ministra Obrony
    Narodowej.

    Adaś N.
    (((.)))
    a...@f...onet.pl
    ***********************

  • 4. Data: 2002-02-15 11:00:32
    Od: "TRS" <f...@p...onet.pl>

    Czy mozna zlozyc wypowiedzenie w trakcie trwania urlopu bezplatnego? Mam
    taka sytuacje; znalazlen mowa prace do ktorej zostalem przyjety na
    miesieczny okres probny. W obecnej firmie pracuje od kilku lat na umowie
    bezterminowej. Dogadalem sie z obecnym szefem, ze da mi miesiac bezplatnego
    urlopu (nie podajac powodu) i zastanawiam sie czy jezeli w nowej firmie bede
    mial pewnosc zatrudnienia przed uplywem miesiaca probnego to czy bede mogl
    zlozyc wypowiedzenie w starej firmie przed koncem urlopu.

    pazdrawiam
    Artur

  • 5. Data: 2002-02-15 16:16:22
    Od: "jerry1111" <j...@w...pl>

    Powiem tak: pracodawca przewaznie wie ile chce dac pracownikowi na danym
    stanowisku i jesli zmienia kwote to gora o +10%. W dzisiejszych czasach
    czesto pracodawca jest w stanie zatrudnic pracownika z mniejszymi
    kompetencjami, ale tanszego, liczac, ze sie douczy. Dlatego moim zdaniem nie
    mozna twardo obstawac przy swoim, ale wszystko musi byc w granicach rozsadku
    oczywiscie. Jest teraz duzo raportow o wynagrodzeniach dostepnych w sieci
    czy w gazetach i warto sprawdzic ile moge podac i ile ew. minimalnie moge
    zakceptowac, czyli juz wczesniej okreslic dolna granice. Wiadomo, ze sie ona
    obnizy,jak zainteresowany / a poszuka pracy przez pol roku - ale coz takie
    sa realia ;-))
    I jeszcze jedno - z wieloma kandydatami rozmawialam (bardzo wieloma ;-)) i
    jeszcze nie zdarzylo sie mi nie wyciagnac od kandydata pierwszego ile
    chcialby zarabiac i nikt ode mnie pierwszej tego nie dowiedzial sie ;-))
    Ama

  • 6. Data: 2002-02-15 16:29:04
    Od: "Amadea" <a...@2...pl>

    "Kerberos" <k...@p...fm> wrote in message
    > Witam Panowie
    >
    > Dzieki za pomoc z wiza malzonki. Pojawil sie kolejny problem. Czy od
    > ktoregos z was (zalatwiajacych Greencard) wymagano w Polsce przedlozenia
    > "mietvertrag" (umowa najmu lokalu), jezeli na poczatku nie zalatwial wizy
    > dla malzonki. Zalatwiam na razie tylko dla siebie, a tu w konsulacie mi
    > mowia ze jest konieczny. Siakis gag, ale musze wybrnac z tego.

    wymagano, wymagano... i umowy o pracę też. bez umowy najmu tego ci chyba
    wizy nie dadzą dla żony bo w ich mniemaniu nie masz warunków aby ją tam
    ugościć, wot... niemiecki ordnung..

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 7. Data: 2002-02-15 17:40:38
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    Użytkownik "svobo" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Dla mnie taki wpis jest ok :-).
    > Jak pracodawca "ch....y" to sie prace u niego rzuca.
    > Ale AFAIK w świadectwie pracy się tak nie pisze (chyba, dla pewności
    trzaby
    > popatrzeć w KP).

    Te sprawy reguluje Rozporzadzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 15
    maja 1996 w sprawie szczególowj treści świadectwa pracy oraz sposobu i trybu
    jego wydawania i prostowania.
    Dz.U z 1996 nr 60 poz 282 z późnieszymi zmianami.
    (wydane oczywiście na podstawie delegacji Kodeksu Pracy).

    Wiesiek

  • 8. Data: 2002-02-15 23:08:54
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    Dnia Fri, 15 Feb 2002 23:18:39 +0100, "svobo" <s...@p...pl>
    napisał(a):

    >A pierwsze cyfry nr konta bankowego sÂą identyfikatorem banku.

    Ale ten numer konta jest chyba jeszcze bez identyfikatora banku?
    16001068-3010-209550-001

    FunBoy

  • 9. Data: 2002-02-16 01:13:03
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    Ratujcie dobrzy ludzie...

    Wlasnie sie dowiedzialem, ze istnieje duze prawdopodobienstwo, iz dostane
    prace. I... tak na prawde to nie wiem co jest mi potrzebne. Jakies badania
    lekarskie? Ksiazeczki zdrwowia? Dokumenty do ubezpieczenia? Moze jakies inne
    obowiazki, ktore musze wczesniej miec pozalatwiane, a nie mam o nich pojecia
    (w us, zus, gus, , wku, um, cbś, grom :-)?

    Blagam, pomozcie, jestem zielony - zbyt dlugo bylem bezrobotnym absolwentem
    i nie chce zle wypasc. Moze ktos z was zna jakies strony z poradnikami dla
    takich jak albo po rpostu jest w stanie rzucic pare cennych wskazowek...

    PS> Podejrzewam, ze nie dostane na poczatek nic wiecej niz okres probny -
    cos sie z tym wiaze?

    suchy

  • 10. Data: 2002-02-18 14:12:45
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    In article <a4qn76$n65$1@news.tpi.pl>, boni & klajd wrote:

    > moja dziewczyna zgarnęła ostatnio 3,50 od strony :-) + 50 za ekspres. a że
    > było 101 stron...... :-)

    To rzeczywiście nieźle. ;P

    Na takie usługi popyt istnieje, bo my sobie tak żyjemy w świecie
    wszechobecnych komputerów, ale jeśli ktoś się uczy w technikum odzieżowym
    w Jeleśni na przykład i musi napisać pracę na koniec szkoły, to nie zawsze
    pisanie jej od razu na komputerze jest dla niego takie oczywiste. ;)

    Chociaż trzeba bardzo uważać przy takich usługach. Kiedyś pomagałem
    koleżance coś takiego załatwić i znalazłem pannę, która przepisywała
    za 90gr/strona. No i potem całą noc poprawiałem po niej, bo zamiast
    tabulatorów używała spacji i całość się rozjechała po zmianie czcionki.
    A nie można było pojechać po tym jakimś regexpem, bo taka była struktura
    dokumentu że w niektórych miejscach spacje były potrzebne.

    Samotnik