PracaGrupypl.praca.dyskusje › Absolwent, no wlasnie.. prosze o porady

  • 1. Data: 2002-02-14 22:28:25
    Temat: Absolwent, no wlasnie.. prosze o porady
    Od: "Marcin Gil" <d...@z...net>

    svobo wrote:

    > Uzytkownik "Slawomir Jasinski" <s...@p...org> napisal w wiadomosci

    > a rozwiazac za porozumieniem stron albo wypowiedziec sie jej nie da?

    wlasnie problem polega na tym, ze oni nie beda chcieli sie ze mna rozstac.
    po prostu jestem potrzebny w tej firmie i utrudnia mi odejscie na
    wszystkie mozliwe sposoby.

    > ja bym sie domagal naprawienia wszystkich szkód jakich doznalem w wyniku
    > zerwania tej umowy przez zleceniobiorce.

    hmmm... a moge kwestionowac np. to, ze zakres obowiazkow wykraczal poza
    ramy umowy i platnosci byly nieterminowe ? czegos musze sie czepic...

    pozdrawiam
    --
    Slawomir Jasinski