PracaGrupypl.praca.dyskusje › Problem być może z firmą wyłudzającą pieniądze (StudentCenter)

  • 1. Data: 2002-02-15 00:18:15
    Temat: Problem być może z firmą wyłudzającą pieniądze (StudentCenter)
    Od: "FunBoy" <m...@p...onet.pl>

    Czesc,

    Mam pytanie do grupowiczow jak to jest w ich firmach z tymi odliczeniami. W
    mojej nie zgodzono sie na takie rozlicznie czasu pracy ze wzgledu na decyzje
    zarzadu ( i sprawa sie urwala ).

    Prosze napiszcie dlaczego firmy nie zgadzaja sie na inne rozlicznie
    pracownika i mozliwosc odliczenia 50% kosztów uzyskania przychodow
    zwiazanych z praca tworcza ? Czy firmy traca cos w ten sposob ? Moze jest to
    dobre dla pracownika ale z niekorzyscia dla pracodawcy ( z jakich powodow
    nie wiem ).

    CU Janet,

  • 2. Data: 2002-02-15 12:57:53
    Od: "Michal Biernacki" <m...@o...uw.edu.pl>

    http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article
    ?Site=DW&Date=20020215&C
    ategory=MAGAZYN&ArtNo=202140006&Ref=AR

    Jak przeczytacie to dajcie znac co o tym myslicie

    Odi

  • 3. Data: 2002-02-15 19:34:23
    Od: "FunBoy" <m...@p...onet.pl>

    svobo wrote:

    > mozna by sie tego czepic tz. jesli wykonujesz jakies czynnosci których nie
    > obejmuje umowa zaproponowac zmiane tej umowy (dodatkowe czynnosci i
    > dodatkowa kasa {nierealnie wysoka}). Moze? sie wkurza i powiedza "spadaj".
    > Ale moga tez powiedziec: "prosze robic to co w umowie". A jesli to dodatkowe
    > jest zwiazane z tym podstawowym to nowy problem.

    myslalem, myslalem i wymyslilem... w kodeksie cywilnym jest w zmianka o
    tym, ze zleceniodawca powinien dostarczyc wszelkich informacji
    umozliwiajacych wykonanie zlecenia... ja takowych nie otrzymalem w
    ogole.
    ehh... czeka mnie dzisiaj niezla przeprawa z dyrektor :-\
    dzieki za rady

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-02-15 22:18:39
    Od: "svobo" <s...@p...pl>

    On Fri, 15 Feb 2002 23:47:34 +0100, "svobo" <s...@p...pl> wrote:

    >Uhm,
    > tz, ze jesli zlece KOMUS na okres 3 miesiecy po 8 godzin na dzien obsluge
    >maszyny "do bicia piany", a te "ubita piane" odbiera mój klient co dzien
    >rano i placi mi za nia gotówka, i ten KTOS np. po 2 week pracy mówi mi w
    >sobote: 'wiecej "piany nie bije", od poniedzialku nie przychodze do roboty',
    >a mnie udaje sie zatrudnic innego "ubijacza piany" od srody, to np. za brak
    >produkcji (i sprzdazy) przez poniedzialek i wtorek, spowodowany
    >niewykonaniem zlecenia, nie moge zadac od tego KOGOS naprawienia
> [...]

    Alez mozesz. W sadzie, zakladajac sprawe. Cywilna. Sad Pracy nie ma tu
    zadnego zastosowania.

    PGR

  • 5. Data: 2002-02-16 00:24:53
    Od: FunBoy <m...@p...onet.pl>

    "Amadea" <a...@2...pl> wrote in message news:a3u66g$24s$1@news.tpi.pl...
    > dlatego, ze takie jest prawo - zapamietajcie sobie wszyscy zatrudniajacy
    sie
    > po raz pierwszy: im blizej konca roku sie zatrudnicie (a optymalnie w
    > pierwszy roboczy dzien nowego roku), tym lepiej dla Was z punktu widzenia
    > urlopu. I wspolczujcie wszystkim tym, ktorzy zatrudnili sie na poczatku
    > roku, np. 1 marca ;-)))

    czyli rozumiem, ze podpisujac umowe 3 stycznia 2002, z dniem 3 lipca 2002
    nabywam prawo do 10 dni urlopu.. a skoro z kazdym 1 stycznia na nowo bije
    ten licznik to wypada, ze 1.1.2003 bede mial prawo do.. hmmm.. juz
    zglupialem. o co w tym chodzi ?

    pzdr

    marcin

  • 6. Data: 2002-02-16 09:30:10
    Od: "Jag" <j...@w...pl>

    Użytkownik R-nee <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:0...@p...pl...
    > To podczas wakacji (jak juz bedziesz mial wiecej czasu) popytaj znajomych,
    > poszperaj w internecie i moze cos znajdziesz.

    tylko ze wtedy to juz bedzie za pozno . Szukam juz od miesiaca i obawiam sie
    ze juz jest za pozno , ale jesli ktos organizuje jakis wyjazd lub wie jak
    wyjechac , to prosze o odpowiedz .

    Wyjezdzalem juz 3 razy na zbieranie truskawek do Norwegii i w tym roku tez
    pojade , ale to jest praca na 5 tygodni a ja mam 3 miesiace wolnego .
    Chcialbym wykorzystac takze te reszte czasu na jakis zarobek .

  • 7. Data: 2002-02-16 22:10:48
    Od: "Emil Przychodzeń" <e...@a...com.pl>

    Przedsiebiorstwo zagraniczne w Polsce, poszukuje lekarzy medycyny,
    prowadzacych prywatne Gabinety Lekarskie do wspołlpracy w zakresie
    przeprowadzenia diagnostyki pacjenta na aparaturze laserowej OBERON, lub
    Apratu do diagnozy Folla
    Oferujemy przeszkolenie
    mail: v...@l...home.pl
    tel. 0504 280 583