PracaGrupypl.praca.dyskusje › inna "prawie" mgr ekonomii szuka pracy w Warszawie

  • 1. Data: 2002-02-14 22:23:38
    Temat: inna "prawie" mgr ekonomii szuka pracy w Warszawie
    Od: "Brianna" <B...@p...onet.pl>

    Możesz legalnie podjąć pracę do 3 miesięcy np.w gastronomi ,rolnictwie i
    czymś jeszcze ale już nie pamiętam.Był komunikat w naszej telewizji.Trzeba
    załatwiać przez
    Arbeitsamt lecz nie zapamientałem czy już w Polsce ,czy na miejscu w
    Nienczech.
    Użytkownik Paweł J. <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a4h3jb$2ue7$...@p...acn.pl...

  • 2. Data: 2002-02-15 14:59:20
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    > Użytkownik "Sqra" <A...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Możesz najpierw przeczytać tekst, do którego prowadzi link, zanim
    > zaczniesz pisać "chyba" bzdury?
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Kaizen x...@c...sz
    > GG 2122; ICQ#: 64457775
    > e-mail Rot13 coded

    Serdecznie dziękuję wszystkim, Kaizenowi za powyższą uwagę również. Wiarygodne
    potwierdzenie ciąży (w gabinecie lekarskim) uzyskuje się w 5-6 tygodniu...
    pozdr
    ste

  • 3. Data: 2002-02-16 08:57:02
    Od: "Brianna" <B...@p...onet.pl>

    Użytkownik "FunBoy" <m...@p...onet.pl> napisał w

    : > Bez paniki. Pani w Pekao S.A. NIE MOGLY sie wyswietlic w komputerze dane
    : > klienta Fortis Banku, bo to zupelnie inny bank. Prawdopodobnie pani
    : > odczytala Ci dane klienta, ktory w tymze peako ma rachunek o takim samym
    : > numerze. A to dlatego, ze przy wplacie nie mozesz podawac tylko numeru
    : > rachunku, ale tez pelny numer rozliczeniowy banku.
    :
    : W takim razie co ona chciala zrobic? Rozumiem to tak: podaje jej nazwe
    banku
    : (Fortis Bank) i numer rachunku, a ona wplaca to na podany numer ale w
    banku
    : PeKaO S.A.??? Czyzby byla az tak glupia?

    Może źle wprowadziła dane. Pierwszych 8 cyfr numeru rachunku to numer banku,
    nie musisz w ogóle podawać nazwy banku. Jeżeli numer konta zaczyna się od 2
    cyfr, to następne 8 stanowią numer banku.

    : Bylo tak, ze ona juz wydrukowala potwierdzenie wplaty na ten rachunek i
    : wreczyla mi go do podpisu z tymi "zlymi" danymi. Wydaje mi sie, ze jesli
    tak
    : by mialo byc to powinna wyleciec z pracy, gdyz podalem jej jeszcze nazwe
    : banku - czyli w moim rozumowaniu powinna sobie odszukac numerek od tego
    : banku.

    Tak, masz rację, powinna skojarzyć, że wyświetla się jej zły bank.

    --
    Jag

  • 4. Data: 2002-02-17 17:03:18
    Od: "Artur B." <g...@b...pl>

    > Jak przeczytacie to dajcie znac co o tym myslicie
    >
    > Odi

    Edek - pijak, bezdomny, ale .... z wyboru :( - to smutne jak sobie można
    wszystko przesrać na własne życzenie

    :::M:::

  • 5. Data: 2002-02-17 17:19:49
    Od: "Brianna" <B...@p...onet.pl>

    Czesc, ja troche z innej beczki:
    1. gdzie(na jakim serwerze) moge znalezc te grupe: alt.pl.emigracja ????
    2. jakie "inne" masz na mysli ??

    Zbieram (i dziele sie swoimi :-)) informacje
    i tam moze byc cos ciekawego.

    Zdrowko
    Thomas, Hamburg

  • 6. Data: 2002-02-18 12:51:46
    Od: "lenka" <o...@w...sobie.to>

    Czy ktos wie gdzie w Warszawie znajduje sie taki urzad pracy, w ktorym
    studenci moga sie ubiegac o prace na wakacje w jakichs firmach- zastepuja
    wtedy stanowiska ludzi, ktorzy akurat sie wybrali na urlopy. To sie nazywa
    chyba wypozyczalnia pracownikow, ale nie jestem pewna.

  • 7. Data: 2002-02-18 19:57:29
    Od: "svobo" <s...@p...pl>

    na tej stronce wszystko jest:
    TempService - oddział w Krakowie
    ul. Floriańska 23/3, I p.
    31-019 Kraków
    tel/fax (48 12) 421 4478

  • 8. Data: 2002-02-18 21:51:41
    Od: "lenka" <o...@w...sobie.to>

    Użytkownik "Michał Matuszczyk" <m...@v...pl> napisał

    : Praca ma być wykonywana poza siedziba firmy (w domu kazdego pracownika - w
    : sumie mozna pracowac gdziekolwiek, gdzie jest dostep do internetu)
    : Praca ma byc wykonywana przez dluzszy okres czasu przez wiekszosc osob.
    Ale
    : moze sie zdarzyc ktos na krotki okres czasu.
    :
    : niektore osoby pracuja juz w innych firmach, a kilka nadal sie uczy
    (szkola
    : srednia i studia wyższe).
    :
    : 3 mieszkaja ponad 250 km ode mnie. Czy mozna podpisac umowe o prace za
    : pomoca poczty ???
    :
    : Jak to rozwiazac prawnie, prosze o porade.

    Najlepiej byloby stosowac umowy o dzielo, skoro praca jest dorywcza.

    --
    Jag
    adres bez cyferek

  • 9. Data: 2002-02-18 22:06:55
    Od: "svobo" <s...@p...pl>

    > Jest w tym interes, taki pisany dużymi literami (INTERES), taki
    powiedziaby
    > "interes społeczny" (może za pare lat i Twój).
    Mamy kapitalizm, a w kapitaliźmie każdy właściciel(=pracodawca) dba przede
    wszystkim o swoje pieniądze. Jeśli to komuś nie pasuje, nie musi przecież
    pracować u kogoś, może założyć własną firmę.

    > To jak będzie to zależy tylko od nas.
    Z pewnością. Ale nikt nie wyda własnych pieniędzy, jeśli nie musi. A nie
    zrobi tego tym bardziej w czasach recesji i niepewności co do jutra.

  • 10. Data: 2002-02-18 23:22:52
    Od: "lenka" <o...@w...sobie.to>

    nie wiecie czy jak jestem studentem i otrzymuje rente socjalna to czu jak
    sie zarejestruje jako bezrobotny w urzedzie pracy to czy mi odciagna rente
    czy dadza zasulek na bezrobotnego 400 zl ???

    --
    Piotr pozdrawia --> http://nufc.fm.interia.pl