PracaGrupypl.praca.dyskusjefirmy i 50% kosztow uzyskania › firmy i 50% kosztow uzyskania
    From: "Janet" <j...@v...gate.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: firmy i 50% kosztow uzyskania
    Date: Fri, 15 Feb 2002 07:35:27 +0100

    Użytkownik Janet <j...@v...gate.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a4ia7t$2j1$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
    > Czesc,
    >
    > Mam pytanie do grupowiczow jak to jest w ich firmach z tymi odliczeniami.
    > mojej nie zgodzono sie na takie rozlicznie czasu pracy ze wzgledu na
    decyzje
    > zarzadu ( i sprawa sie urwala ).
    >
    > Prosze napiszcie dlaczego firmy nie zgadzaja sie na inne rozlicznie
    > pracownika i mozliwosc odliczenia 50% kosztów uzyskania przychodow
    > zwiazanych z praca tworcza ? Czy firmy traca cos w ten sposob ? Moze jest
    > dobre dla pracownika ale z niekorzyscia dla pracodawcy ( z jakich powodow
    > nie wiem ).

    Firmie jest to raczej obojetne, poniewaz nic na tym nie traci, ani nie
    zyskuje (chyba ze ewentualne przepychanki z US no i dodatkowa komplikacje
    przy naliczaniu wynagrodzenia, przekraczaniu progow podatkowych itp.). Jest
    to niestety dobra wola pracodawcy, a twoj zachowuje sie jak pies ogrodnika.

    pozdrawiam

    Wojciech Gwiazdowski