PracaGrupypl.praca.dyskusje › Test: failed

  • 1. Data: 2007-01-22 18:15:39
    Temat: Test: failed
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Właśnie sobie skończyłam kolejny teścik polegający na odpowiadaniu
    jak leci na różnorakie propozycje pracy zdalnej prezentowane przez
    naszych rodzimych pracodawców (czyli wyłącznie PL).

    Układam sobie słowniczek pojęć - aktualnie przy płacach jestem,
    i odnoszę wrażenie że zwrot "atrakcyjne warunki finansowe" można
    spokojnie tłumaczyć jako "rozważamy możliwość zapłacenia" ;-)

    Kira (ubawiona)

    --
    /(o\ ~ ~ GG: 574988 ~ ~ http://cyber-girl.net ~ ~
    \o)/ * WindowsWC * Hacked Hacking * GoogleKaida *

  • 2. Data: 2007-01-22 20:56:51
    Temat: Re: Test: failed
    Od: robbi <r...@n...com>

    Kira napisał(a):
> [...]
    > i odnoszę wrażenie że zwrot "atrakcyjne warunki finansowe" można
    > spokojnie tłumaczyć jako "rozważamy możliwość zapłacenia" ;-)

    To niezla ewolucja na plus.
    Kiedys oznaczalo to - "mam na nowego mercedesa dla siebie a dziecko chce
    porche - szukamy kogos kto na nie zapracuje za wizje mglista jak
    fatamorgana" ;>

    --
    pzdr
    robbi (wyluzowany)

  • 3. Data: 2007-01-23 06:38:35
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Kira napisał(a):

    > Układam sobie słowniczek pojęć - aktualnie przy płacach jestem,
    > i odnoszę wrażenie że zwrot "atrakcyjne warunki finansowe" można
    > spokojnie tłumaczyć jako "rozważamy możliwość zapłacenia" ;-)

    Czy planujesz publicznie
    podzielić się spostrzeżeniami?

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 4. Data: 2007-01-23 07:43:57
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: czarny [Tue, 23 Jan 2007 07:38:35 +0100]:

    > Czy planujesz publicznie
    > podzielić się spostrzeżeniami?

    Jak zwykle. Za jakiś czas. Na razie upajam się efektami ;)

    Tu: http://szort.pl/paranoja - jest to, co skłoniło mnie
    do sprawdzenia, jak sprawa wygląda od strony zleceniodawców.
    A efekty sprawdzenia też gdzieś tam się niedługo znajdą...

    Kira

    --
    /(o\ ~ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ * WindowsWC * GoogleKaida * Apple w PL *

  • 5. Data: 2007-01-23 07:45:30
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: robbi [Mon, 22 Jan 2007 21:56:51 +0100]:

    > To niezla ewolucja na plus.
    > Kiedys oznaczalo to - "mam na nowego mercedesa dla siebie
    > a dziecko chce porche - szukamy kogos kto na nie zapracuje
    > za wizje mglista jak fatamorgana" ;>

    Fatamorgany nadal są w modzie. A dodatkowo podnosi się dość
    regularnie krzyk, że to porsche powinno kosztować tyle co
    maluch - bo przecież to i to samochód jest ;-)

    Kira

  • 6. Data: 2007-01-23 09:08:08
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Kira wrote:

> [...]
    > do sprawdzenia, jak sprawa wygląda od strony zleceniodawców.
    > A efekty sprawdzenia też gdzieś tam się niedługo znajdą...

    Zaszokowaly mnie te kwoty. Poczulam sie bogata :) A myslalam, ze takie
    czasy juz minely.

    Slusznie pisze ktos z komentatorow, ze sa takie okazy jak bezrobotni w
    malym miasteczku, gdzie pieniadz ma inna wartosc czy ludzie bedacy na
    utrzymaniu rodzicow; przy takim czyms jest ryzyko zwiazane z jakoscia,
    ale mysle, ze perelki wsrod tego sa i jakby wydac troche kasy na male
    hobbistyczno-osobiste zlecenia, od ktorych zawalenia nic sie nie
    rozleci, np. przy prywatnej stronie, to by mozna wyselekcjonowac zespol,
    na ktorym by mozna niezle zarabiac majac zlecenia brytyjskie, niemieckie
    czy nowozelandzkie.

    No wiec gdzie sie ci ludzie oglaszaja? :)

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533

  • 7. Data: 2007-01-23 09:28:17
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    Immona wrote:

    > Zaszokowaly mnie te kwoty. Poczulam sie bogata :) A myslalam, ze
    > takie czasy juz minely.

    Niestety nie i w mojej branzy nadal trwa recesja finansowa bo
    wszyscy chca tanio wiec dostaja badziewie, ktorego wstydzilbym
    sie zainstalowac moim klientom.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,serwis PC,alarmy,kamery,domofony,sterowniki PLC.

  • 8. Data: 2007-01-23 10:28:15
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Immona [Tue, 23 Jan 2007 22:08:08 +1300]:

    > Zaszokowaly mnie te kwoty. Poczulam sie bogata :)

    A ja się poczułam zidiociała ;-) Naprawdę za licho nie mogę
    pojąć jak oni się z tego utrzymują, nawet zakładając, że mają
    kompa od rodziny, lewy soft i abo w sieci lokalnej za 30zł.
    To są zlecenia przede wszystkim pracochłonne i czasochłonne.
    Z tego drugiego wynika, że nie da się ich za dużo w ciągu np.
    tygodnia czy miesiąca wykonać - nawet liczmy te 3 tygodniowo
    po średniej 50 zł. Miesięcznie - 600 zł... Może i na piwo,
    ale to nawet nie jest cena za wynajem mieszkania przecież.

    > A myslalam, ze takie czasy juz minely.

    Też mi się jakiś czas tak wydawało. Głównie dlatego, że ja
    tego typu zleconka traktuję jednak czysto hobbistycznie, tak
    że nie latam i nie szukam - przychodzą niejako same, zwykle
    od znajomych i znajomych-znajomych. Nie byłam więc jakoś
    szczególnie na bieżąco z cenami.

    Te serwisy wzięły mi się z jakiegoś newslettera. Parę razy
    przyszło, poczytałam i potem już osobiście zapisałam się na
    newslettery tychże serwisów. I tak zaczęłam czytać - i aż
    mnie skręciło, co widać w tamtym tekście ;-) W każdym razie
    uznałam, że warto się temu bliżej przyjrzeć...

> [...]
    > wyselekcjonowac zespol, na ktorym by mozna niezle zarabiac majac
    > zlecenia brytyjskie, niemieckie czy nowozelandzkie.

    Parę lat temu takie coś robiłam. Konkretnie, miałam za zachodnią
    granicą kumpla, który zlecenia "przynosił", a do o 'obsługi' tych
    zleceń natomiast miałam paru rewelacyjnych łebków zza wschodniej
    granicy. Dla nich stawki były kosmiczne, z drugiej strony dla
    zlecających - bardzo atrakcyjne, a z podzielenia tego między nas
    wszystkich całkiem przyjemne sumki potrafiły zostać.

    Gdzieś się to tylko po drodze rozpłynęło. A szkoda.

    > No wiec gdzie sie ci ludzie oglaszaja? :)

    Prawdziwą kopalnią jest http://zlecenia.przez.net - np:
    -> http://www.zlecenia.przez.net/oferta,4875
    -> http://www.zlecenia.przez.net/oferta,4902

    Aczkolwiek akurat w tym momencie prawdziwych kwiatków nie ma.
    Bywają znacznie, znacznie ciekawsze... :-)

    Kira

  • 9. Data: 2007-01-23 13:08:57
    Od: Herakles <h...@b...pl>

> [...]
    > po średniej 50 zł. Miesięcznie - 600 zł... Może i na piwo,
    > ale to nawet nie jest cena za wynajem mieszkania przecież.

    Nie do końca macie rację!
    Kiedyś polowałem na instalację oscommerców, min brałem 600 ale raz nawet 2k,
    zwykle jednak średnio jak se liczyłem 1200(brutto umowy o dzieło). Na końcu
    wręczałem ślicznie oprawioną licencję GPL(w kolorze z logiem...), czasem
    jeszcze zamówili jakieś staty albo lepszy mailing ale to na innych zupełnie
    warunkach i te fakty pominę.
    Niby tanio by się wydawało, ale instalowałem sklep podmieniałem kilka
    obrazków i kilka styli, zwykle max 3-4h na sklep mi wyszło, raz tylko mi
    wyszło 15h pracy, bo klient chciał jakieś porąbane wymagania, no ale
    załóżmy najbardziej pesymistyczny przypadek(który się jednak nie zdażył):
    wykonanie sklepy 600zł przy którym było 15h pracy. Wychodzi jak by nie było
    40zł/h, wtedy miałem jakieś pół roku doświadczenia w komercyjnym IT i taka
    kasa zarobiona na boku dla mnie była niezła. Teraz by mi się nie chciało
    zasuwać za 40/h, ale wtedy byłem bardzo zadowolony. Koszty kompa pominę,
    opragromowania w całości używałem opensource, żeby sprawdzić czy wszystko
    działa miałem wszystkie windowsy(i nie tylko ofisy,SQL sery VS ... etc.) za
    darmo (academic aliance - program bezpłatnych licencji microsoftu), ale i
    bez tego bym se poradził.

    Więc muszę stwierdzić, że stwierdzenie, że się nie opłaca jest nie tyle nie
    prawdziwe, co najwyraźniej błędne, trzeba tylko umieć z takich zleceń
    wyciągnąć kasiorę.

  • 10. Data: 2007-01-23 13:15:10
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Herakles porozsypywal nastepujace haczki:
    > działa miałem wszystkie windowsy(i nie tylko ofisy,SQL sery VS ... etc.) za
    > darmo (academic aliance - program bezpłatnych licencji microsoftu), ale i
    MSDNAA nie ma ofisa :P
    --
    badzio