PracaGrupypl.praca.dyskusjeTest: failed › Re: Test: failed
    From: Immona <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Test: failed
    Date: Tue, 23 Jan 2007 22:08:08 +1300

    Kira wrote:

    > Re to: czarny [Tue, 23 Jan 2007 07:38:35 +0100]:

    > Jak zwykle. Za jakiś czas. Na razie upajam się efektami ;)
    >
    > Tu: http://szort.pl/paranoja - jest to, co skłoniło mnie
    > do sprawdzenia, jak sprawa wygląda od strony zleceniodawców.
    > A efekty sprawdzenia też gdzieś tam się niedługo znajdą...

    Zaszokowaly mnie te kwoty. Poczulam sie bogata :) A myslalam, ze takie
    czasy juz minely.

    Slusznie pisze ktos z komentatorow, ze sa takie okazy jak bezrobotni w
    malym miasteczku, gdzie pieniadz ma inna wartosc czy ludzie bedacy na
    utrzymaniu rodzicow; przy takim czyms jest ryzyko zwiazane z jakoscia,
    ale mysle, ze perelki wsrod tego sa i jakby wydac troche kasy na male
    hobbistyczno-osobiste zlecenia, od ktorych zawalenia nic sie nie
    rozleci, np. przy prywatnej stronie, to by mozna wyselekcjonowac zespol,
    na ktorym by mozna niezle zarabiac majac zlecenia brytyjskie, niemieckie
    czy nowozelandzkie.

    No wiec gdzie sie ci ludzie oglaszaja? :)

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533