PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firma IMI International

  • 1. Data: 2007-01-22 13:46:18
    Temat: Firma IMI International
    Od: "mike" <s...@p...fm>

    Witajcie szanowni grupowicze
    Rozważam złożenie podania o pracę w firmie IMI Internationa w
    Olewinie (okolica Olkusza). Chciałbym się Was zapyć czy ktoś z Was
    ma jakieś doświadczenie z tą firmą ( nie chcę żałowąć w
    przyszłości tej decyzji)

  • 2. Data: 2007-01-22 14:43:32
    Temat: Re: Firma IMI International
    Od: adam <a...@w...pl>

    mike napisał(a):
> [...]
    > Olewinie (okolica Olkusza). Chciałbym się Was zapyć czy ktoś z Was
    > ma jakieś doświadczenie z tą firmą ( nie chcę żałowąć w

    złożenie podania nie jest równoznaczne z podjęciem pracy więc na tym
    etapie nie będziesz miał czego żałować.

    pozdrawiam