PracaGrupypl.praca.dyskusje › Test: failed

  • 11. Data: 2007-01-23 13:34:10
    Temat: Re: Test: failed
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 23-01-2007 o 08:43:57 Kira <c...@e...wytnij.pl> napisał(a):

    > Re to: czarny [Tue, 23 Jan 2007 07:38:35 +0100]:

    > Jak zwykle. Za jakiś czas. Na razie upajam się efektami ;)
    >
    > Tu: http://szort.pl/paranoja - jest to, co skłoniło mnie
    > do sprawdzenia, jak sprawa wygląda od strony zleceniodawców.
    > A efekty sprawdzenia też gdzieś tam się niedługo znajdą...

    Bezsęsu ten risercz, wystarczyło poczytać Any Usera ;)

    A powazniej: jeśli jest ktoś, kto zgadza się wklepać 10 produktów do
    sklepu za jeden grosz (nie, to pomyłka, o jedno zero, przy 1 produkcie za
    grosz, byłby to absurd zbliżony do wiarygodności) - to własnie tyle nalezy
    za to płacić i tu się z AU zgadzam. W interesie społecznym (tak!) jest
    płacenie pracownikom jak najmniej.
    W tym samym interesie społecznym jest płacenie sprzedawcom jak najmniej za
    produkty.

    Oba te dążenia prowadza do optymalizacji wykorzystania zasobów.

    --
    "Może i te wasze kontuzje są bolesne, ale tysiące krów będą cierpieć
    znacznie bardziej, kiedy NBA przywróci skórzane piłki".

  • 12. Data: 2007-01-23 14:02:27
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    badzio wrote:

    > Patrze, patrze a tu Herakles porozsypywal nastepujace haczki:
    > MSDNAA nie ma ofisa :P

    Masz rację, ale jest prawie wszystko oprócz tego ofisa.

  • 13. Data: 2007-01-23 14:16:01
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Herakles porozsypywal nastepujace haczki:
    > Masz rację, ale jest prawie wszystko oprócz tego ofisa.
    Zgadzam sie - msdnaa to jedna z niewielu sensownych inicjatyw M$ :)
    --
    badzio

  • 14. Data: 2007-01-23 14:55:29
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Herakles napisał(a):
    > miałem wszystkie windowsy(i nie tylko ofisy,SQL sery VS ... etc.) za
    > darmo (academic aliance - program bezpłatnych licencji microsoftu), ale i
    > bez tego bym se poradził.

    czy przypadkiem licencja akademicka MS nie zabrania wykorzystywania tak
    licencjonowanych produktow w celach komercyjnych?

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 15. Data: 2007-01-23 15:17:00
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu glosnetu porozsypywal nastepujace haczki:
    > czy przypadkiem licencja akademicka MS nie zabrania wykorzystywania tak
    > licencjonowanych produktow w celach komercyjnych?
    Pewnie zabrania. Niewykorzytywalem nigdy do takcih celow to nie wiem.
    Ale co do meritum - sam program zostal nabyty w sposob legalny. To ze
    uzywasz go niezgodnie z wola producenta - M$ moze zawsze wystapic na
    drodze sadowej. Temat wielokrotnie poruszany na pl.soc.prawo, brak
    jednoznacznych opinii w tym temacie.
    --
    badzio

  • 16. Data: 2007-01-23 15:50:55
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    badzio napisał(a):
    > Patrze, patrze a tu glosnetu porozsypywal nastepujace haczki:

    > Pewnie zabrania.

    zabrania, podalem cytat z akademickiej licencji MS.

    > Niewykorzytywalem nigdy do takcih celow to nie wiem.

    wykorzystywales - do testowania komercyjnego projektu.

> [...]
    > uzywasz go niezgodnie z wola producenta - M$ moze zawsze wystapic na
    > drodze sadowej. Temat wielokrotnie poruszany na pl.soc.prawo, brak

    nie sledzilem dyskusji na psp, tym niemniej sytuacja wyglada
    nastepujaco - zawarles umowe z MS na wykorzystywanie produktu na
    warunkach przez niego okreslonych, po czym zlamales ja.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 17. Data: 2007-01-23 16:24:18
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu glosnetu porozsypywal nastepujace haczki:
    > wykorzystywales - do testowania komercyjnego projektu.
    Tak? Wiesz cos o czym ja nie wiem? A... fakt - w sumie dzieki pracy
    magisterskiej skonczylem studia, co wplynelo na moja pensje. Ale w takim
    razie kazda dzialalnosc edukacyjna wiaze sie z komercja ;P
    > nie sledzilem dyskusji na psp, tym niemniej sytuacja wyglada
    > nastepujaco - zawarles umowe z MS na wykorzystywanie produktu na
    > warunkach przez niego okreslonych, po czym zlamales ja.
    Mniej-wiecej tak by to wygladalo. Aha - pytanie jeszcze (wiem, czepiam
    sie) czy polskiego uzytkownika obowiazuje licencja w jezyku angielskim.
    I popraw prosze delimiter bo musze recznie Twoja sygnaturke wycinac:)
    --
    badzio

  • 18. Data: 2007-01-23 16:36:50
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Herakles [Tue, 23 Jan 2007 14:08:57 +0100]:

    > Kiedyś polowałem na instalację oscommerców, min brałem 600

    No to porób to za 60, a potem pogadamy o rentowności ;-) Twoje
    600 zł za tego typu zlecenie jestem w stanie zrozumieć bez
    większego wysiłku. Zrobienia tego samego za 1/10 - już nie.
    A właśnie te 1/10 ostatnio latają stadami.

    Kira

    --
    /(o\ ~ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ * WindowsWC * GoogleKaida * Apple w PL *

  • 19. Data: 2007-01-23 16:46:21
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    badzio napisał(a):

    > MSDNAA nie ma ofisa :P

    Ofisa Student Standard można za grosze. A do tego dołożyć sobie Accessa,
    OneNote, Projecta i Visio z MSDNAA już można. A od tygodnia mamy Vistę. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 20. Data: 2007-01-23 19:35:08
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    badzio napisał(a):
    > Tak? Wiesz cos o czym ja nie wiem? A... fakt - w sumie dzieki pracy
    > magisterskiej skonczylem studia, co wplynelo na moja pensje. Ale w takim
    > razie kazda dzialalnosc edukacyjna wiaze sie z komercja ;P

    moja odpowiedz byla reakcja na post Heraklesa (ktory sam zadeklarowal,
    ze uzywal softu akademickiego MS w celach komercyjnych) i jego
    dotyczyla. Na moj post odpowiedziales Ty, stad nieporozumienie.

    to tez bylo do Heraklesa.

    > Mniej-wiecej tak by to wygladalo. Aha - pytanie jeszcze (wiem, czepiam
    > sie) czy polskiego uzytkownika obowiazuje licencja w jezyku angielskim.

    a skadze ta informacja, ze licencja jest wylacznie w jezyku angielskim?
    Widziales licencje softu na uczelni? Ja jedynie zacytowalem
    angielskojezyczna wersje ze strony MS.

    > I popraw prosze delimiter bo musze recznie Twoja sygnaturke wycinac:)

    daje 'kreska-kreska-spacja'. Jesli jest inaczej, musi Google wycial :(

    --

    Pozdrawiam,

    glos