PracaGrupypl.praca.dyskusje › Swoboda zawierania umow!

  • 61. Data: 2005-11-30 10:43:44
    Temat: Re: Swoboda zawierania umow!
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Kira napisał(a):

    [...]

    > Fajnie, ale jaki to ma związek z zależnością ich płacy
    > od konkurencji między bankami?

    Myślisz, ze łatwo znaleźć dobrą kasjerkę do pracy w banku? ;)

    j.

  • 62. Data: 2005-11-30 10:47:12
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: januszek [30 Nov 2005 11:43:44 +0100]:

    > Myślisz, ze łatwo znaleźć dobrą kasjerkę do pracy w banku? ;)

    Z doświadczenia w dużych bankach wiem, że cholertnie wręcz
    trudno - co się jakaś znajdzie i zacznie nadawać, to sobie
    w ciążę zachodzi i tyle ją widziałeś :P

    Kira

    --
    http://Cyber-Girl.NET
    *Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)*

  • 63. Data: 2005-11-30 10:52:53
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: januszek [30 Nov 2005 11:39:04 +0100]:

    > Oj, to był argument mający pobudzić wyobraźnie... Chodzi
    > o rozumienie pewnych zasad i tego skąd się biorą pieniądze
    > w biznesie etc...

    No to jeszcze należy rozumieć, że jak biznes pada bo sobie
    za dużo wydawał, to zasadniczo zaczyna mu być obojętne skąd
    biorą się w nim pieniądze - bo go nie ma ;)

    > Jeżeli masz kontakt z kimś kto pracuje w dużej korporacji
    > to zapytaj się go [...]

    Duże Firmy nazywamy Dużymi Firmami bo są duże.
    Żeby być Dużą Firmą trzeba mieć dużo pieniędzy.
    Więc Duże Firmy mają Dużo Pieniędzy.
    Jak się ma dużo pieniędzy to może się dużo wydawać
    i się od tego nie zdechnie bo i tak się skalkuluje.

    Małe Firmy nazywamy Małymi Firmami bo są małe.
    Małe Firmy są małe bo nie mają Dużo Pieniędzy i nie
    mogą stać się Dużymi Firmami.
    Jak się ma Mało Pieniędzy to nie da się dużo wydawać.

    Proste? ;)

    Żadne pfff...! Ja to w pełni popieram!

    Kira

  • 64. Data: 2005-11-30 11:01:50
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    > Bazarowe podejście w dużym uproszczeniu polega na tym, że biznes prowadzi się
    > na zasadzie: "kogo dziś wychujamy i komu dziś nie damy się wychujać". Mnie to
    > odrzuca. Dziwi mnie, że Ciebie to dziwi ;)

    Można powiedzieć, że mnie nie dziwi bo też nie mam pojęcia jakby to miało
    inaczej wyglądać.
    Stoisko na bazarze funkcjonuje zasadniczo tak samo jak koncern Coca Cola. Tak
    samo prowadzą te biznesy ludzie o ludzkich cechach, tylko jedni z nich bardziej
    skomplikowanych narzędzi używają.

    vertret

  • 65. Data: 2005-11-30 11:06:50
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Kira napisał(a):

    > Z doświadczenia w dużych bankach wiem, że cholertnie wręcz
    > trudno - co się jakaś znajdzie i zacznie nadawać, to sobie
    > w ciążę zachodzi i tyle ją widziałeś :P

    O widzisz, czyli trzeba zainwestować w działania, które mają
    na celu zmniejszenie absencji ;) Bo to się opłaca ;P

    j.

  • 66. Data: 2005-11-30 11:10:37
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: januszek [30 Nov 2005 12:06:50 +0100]:

    > O widzisz, czyli trzeba zainwestować w działania, które mają
    > na celu zmniejszenie absencji ;) Bo to się opłaca ;P

    Dokładnie tak - należy zacząć zatrudniać KASJERÓW... :>

    Kira

  • 67. Data: 2005-11-30 11:11:26
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Kira napisał(a):

> [...]
    > Małe Firmy są małe bo nie mają Dużo Pieniędzy i nie
    > mogą stać się Dużymi Firmami.
    > Jak się ma Mało Pieniędzy to nie da się dużo wydawać.

    Przychodzi Rockefeler do fryzjera. Fryzjer go strzyze i goli.
    Na koniec mowi 3,45 USD. Rockefeler placi co do centa na co
    zdumiony fryzjer pyta go: "Alez panie Rockefeler, nawet pana
    pracownicy daja mi napiwki". "Dlatego sa moimi pracownikami"
    odpowiada Rockefeler ;)

    Ot, takie Google inc. Kilka lat temu to byl projekt dyplomowy
    dwoch studentow - a teraz korporacja dzialajace na skale
    swiatowa. Dlatego, ze spadala im kasa z nieba czy dlatego,
    ze potrafili sie racjonalnie zachowywac? ;)

    Im ma sie mniej pieniedzy tym bardziej racjonalnie trzeba je
    wydac. Problem w tym, ze nie ma sie kasy na to zeby sie
    dowiedziec co to znaczy wydawac je racjonalnie. "Czemus
    biedny, bom glupi, a czemus glupi, bom biedny" magiczny
    krag ;)

    j.

  • 68. Data: 2005-11-30 11:12:29
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    vertret napisał(a):

    > Stoisko na bazarze funkcjonuje zasadniczo tak samo jak koncern Coca
    > Cola. Tak samo prowadzą te biznesy ludzie o ludzkich cechach, tylko
    > jedni z nich bardziej skomplikowanych narzędzi używają.

    Powaznie? No tego nie wiedzialem. Jezeli tak to nie mam wiecej
    pytan ;)

    j.

  • 69. Data: 2005-11-30 11:13:09
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Kira napisał(a):

    > Dokładnie tak - należy zacząć zatrudniać KASJERÓW... :>

    Za te same pieniadze jakie wydasz na kasjerki? ;PPP

    j.

  • 70. Data: 2005-11-30 11:16:18
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: januszek [30 Nov 2005 12:13:09 +0100]:

    > Za te same pieniadze jakie wydasz na kasjerki? ;PPP

    No. A dlaczego nie? Kasjer mi w ciążę nie zajdzie :>

    Kira