PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile powinien zarabiać kierownik produkcji?

  • 1. Data: 2005-11-28 20:29:22
    Temat: Re: Ile powinien zarabiać kierownik produkcji?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Radoslaw Sawulski napisał(a):

    > Jak myślicie, ile powinien zarabiać kierownik produkcji w
    > firmie zatrudniającej okolo 130 osób, który ma pod sobą 70 pracowników?

    1/3 ceny samochodu ;P

    j.

  • 2. Data: 2005-11-28 21:19:53
    Temat: Ile powinien zarabiać kierownik produkcji?
    Od: "Radoslaw Sawulski" <r...@u...com.pl>

    Jak myślicie, ile powinien zarabiać kierownik produkcji w
    firmie zatrudniającej okolo 130 osób, który ma pod sobą 70 pracowników?

    Tak tylko pytam, dla hecy

    RS

  • 3. Data: 2005-11-28 22:30:01
    Od: "krasnal" <k...@p...onet.pl>

    tak dla hecy
    1 promil wynagrodzenia akordowego tych 70 pracownikow...
    pracuja lepiej, zarabiasz lepiej...proste

  • 4. Data: 2005-11-28 22:51:30
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: krasnal [Mon, 28 Nov 2005 23:30:01 +0100]:

    > 1 promil wynagrodzenia akordowego tych 70 pracownikow...

    A przeliczyłeś to? ;)

    Kira

  • 5. Data: 2005-11-29 05:59:08
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Kira napisał(a):

    > A przeliczyłeś to? ;)

    Czyli ile musi średnio zarabić każdy z pracowników aby kierownik
    otrzymał 2000 ;)

    2000 = 70 x X x 0,1% co daje nam cirka about lekko powyżej 28500 zł
    na pracownika ;P

    j.

  • 6. Data: 2005-11-29 09:34:06
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: januszek [29 Nov 2005 06:59:08 +0100]:

    > Czyli ile musi średnio zarabić każdy z pracowników aby
    > kierownik otrzymał 2000 ;)

    No mniej więcej jakoś tak ;) Ale ładny efekt daje też
    przeliczenie np. tych 1500 dla pracownika na miesięczną
    pensję kierownika - akurat na jeden obiad by miał, choć
    nie wiem czy nie musiałby dołożyć... ;)

    Kira