PracaGrupypl.praca.dyskusjeSwoboda zawierania umow! › Re: Swoboda zawierania umow!
    From: Kira <c...@e...wytnij.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Swoboda zawierania umow!
    Date: Wed, 30 Nov 2005 11:52:53 +0100

    Re to: januszek [30 Nov 2005 11:39:04 +0100]:

    > Oj, to był argument mający pobudzić wyobraźnie... Chodzi
    > o rozumienie pewnych zasad i tego skąd się biorą pieniądze
    > w biznesie etc...

    No to jeszcze należy rozumieć, że jak biznes pada bo sobie
    za dużo wydawał, to zasadniczo zaczyna mu być obojętne skąd
    biorą się w nim pieniądze - bo go nie ma ;)

    > Jeżeli masz kontakt z kimś kto pracuje w dużej korporacji
    > to zapytaj się go [...]

    Duże Firmy nazywamy Dużymi Firmami bo są duże.
    Żeby być Dużą Firmą trzeba mieć dużo pieniędzy.
    Więc Duże Firmy mają Dużo Pieniędzy.
    Jak się ma dużo pieniędzy to może się dużo wydawać
    i się od tego nie zdechnie bo i tak się skalkuluje.

    Małe Firmy nazywamy Małymi Firmami bo są małe.
    Małe Firmy są małe bo nie mają Dużo Pieniędzy i nie
    mogą stać się Dużymi Firmami.
    Jak się ma Mało Pieniędzy to nie da się dużo wydawać.

    Proste? ;)

    Żadne pfff...! Ja to w pełni popieram!

    Kira

    --