PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w Angli czy warto jechać w ciemno??

  • 1. Data: 2005-11-28 08:10:34
    Temat: praca w Angli czy warto jechać w ciemno??
    Od: t...@o...pl

    Witam jestem studentem i chcialbym na wakacje wyjechac do angli do pracy czy
    warto jechac w ciemno czy naprawde jest juz tam takie przeludnienie ze bez
    odpowiedniego kontaktu nie ma tam czego szukac???

  • 2. Data: 2005-11-28 08:21:18
    Temat: Re: praca w Angli czy warto jechać w ciemno??
    Od: "Piotr Żebrowski" <p...@o...pl>

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam jestem studentem i chcialbym na wakacje wyjechac do angli do pracy
    > czy warto jechac w ciemno czy naprawde jest juz tam takie przeludnienie
    > ze bez odpowiedniego kontaktu nie ma tam czego szukac???

    tylko gdy cie naprawde na to stac.... [np masz kase na normalne zycie przez
    2-3 miesiace jak by zle poszlo]
    inaczej w ciemno nic nie załatwisz....

    Piotr Żebrowski
    www.otwarte.com.pl

  • 3. Data: 2005-11-28 14:09:42
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

> [...]
    > warto jechac w ciemno czy naprawde jest juz tam takie przeludnienie ze bez
    > odpowiedniego kontaktu nie ma tam czego szukac???

    na poczatku ludziska potrafili dojechac stopem z 100 funciakami w kieszeni i
    sobie radzili. teraz jest juz inaczej, musisz sie przygotowac na miesiac bez
    pracy. To norma. szzcegolnie jak angielski kuleje. Statystycznie co drugi
    wjezdzajacy do GB do pracy ja dostaje (legalnie), wiec trzeba wziac poprawke
    na to ze rzeczywiscie mozesz zaliczyc porazke. Im mniej masz kasy tym jest
    ona pewniejsza.