PracaGrupypl.praca.dyskusje › "Postęp" Zabrze-jak się tam pracuje.....

  • 1. Data: 2005-11-28 08:31:21
    Temat: "Postęp" Zabrze-jak się tam pracuje.....
    Od: "Robert" <robson254@_wytnij_poczta.onet.pl>

    Dzień dobry,
    Czy ktoś z Grupowiczów może podzielić się ze mną opinią bądź doświadczeniem
    związanym z pracą w firmie POSTĘP w Zabrzu. Chętnie rozważał bym możliwość
    podjęcia pracy w tej firmie w dziale technicznym na stanowisku
    Konstruktora.
    Jestem ciekaw jaka tam panuje atmosfera pracy, jakie są możliwości rozwoju
    dla inżyniera mechanika. Za informacje związane z zarobkami na jakie można
    tam liczyć na takim stanowisku był bym bardzo wdzięczny.
    Dziękuje za wszystkie odpowiedzi.

  • 2. Data: 2005-11-28 17:36:29
    Temat: Re: "Postęp" Zabrze-jak się tam pracuje.....
    Od: "Monika" <f...@p...fm>

    Witam

    Pracowałam tam 4 lata temu w księgowości i rachubie i ogólnie było super.
    Bardzo porządna firma, atmosfera bardzo ok;-))Polecam

  • 3. Data: 2005-11-29 14:04:27
    Od: "Monika" <f...@p...fm>

  • 4. Data: 2005-11-29 14:07:39
    Od: "Monika" <f...@p...fm>

    Witam

    Szczerze powiem że nie pamiętam, ale nie będziesz tam miał źle wierz
    mi.....Jeśli chodzi o zarobki to nie są one super-extra-wystrzałowe(nie wiem
    czy jesteś początkującym inżynierem i będziesz tam na stażu czy masz jakieś
    doświadczenie zawodowe?) ale osoby które pracowały w działach produkcyjnych
    były troche lepiej wynagradzane, choć tak jak pisałam pracowałam tam parę
    latek temu i może coś się zmieniło. Wiem tylko, że w Postępie(za mojej
    kadencji i myśle że to się nie zmieniło) dbali o pracowników i atmosfera
    była ok. Dyrektora Kubiaka też znam i jest wymagający, ale jest ok. Moim
    zdaniem zakład jest godny polecenia. Fortuny tam nie zarobisz bo to zakład
    pracy chronionej, ale są inne walory firmy, które warto docenić.Lepiej
    zawsze pracować w takiej firmie jak Postęp niż w sektorze małych i średnich
    firm-wierz mi - wiem co mówię;-)))Życzę Ci powodzenia

    Pozdrawiam