PracaGrupypl.praca.dyskusje › Macierzyński dla ojca..

  • 1. Data: 2005-11-27 23:44:15
    Temat: Macierzyński dla ojca..
    Od: "marcinuh" <m...@w...pl>

    ..w przypadku, kiedy matka nie pracuje?
    2 dni opiekuńczego w takiej sytuacji się należą jak najbardziej, natomiast
    jak jest z macierzyńskim?
    pzdr,
    marcin

  • 2. Data: 2005-11-28 09:44:25
    Temat: Re: Macierzyński dla ojca..
    Od: Emi <e...@c...pl>

    marcinuh napisał(a):
    > ..w przypadku, kiedy matka nie pracuje?
    > 2 dni opiekuńczego w takiej sytuacji się należą jak najbardziej, natomiast
> [...]

    może wziąć, ale nie tyle macierzyński, co wychowawczy...

    wydaje mi się, że na podobnych warunkach, tak jest w przypadku moich
    znajomych - ona zarabia więcej, więc to on wziął sobie "urlop"

    --
    E_m_i_

    "Ci co poznali mrok, światło kochają,
    Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz