PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wewnątrzazkładowe wzbogacanie kwalifikacji

  • 1. Data: 2005-11-28 15:08:27
    Temat: Wewnątrzazkładowe wzbogacanie kwalifikacji
    Od: "Edyta Misiak" <z...@t...pl>

    Poszukuję wszelkich informacji na powyższy temat. Interesują mnie zarówno
    szkolenia wewnątrzzakładowe w Polsce przed rokiem 1989 jak i później. Jeśli
    komuś z Was gdzieś wyskoczył przed oczy jakiś ciekawy link (zawierający
    szersze informacje a nie tylko ofertę szkoleniową firmy) lub jeśli ktos z
    Was mógłby podzielić się jakimiś materiałami na ten temat, to byłabym bardzo
    wdzięczna
    Błagam pomóżcie, bo mam nóż na gardle!

  • 2. Data: 2005-11-28 22:46:19
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 Nov 2005 16:08:27 +0100, "Edyta Misiak" <z...@t...pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >Was mógłby podzielić się jakimiś materiałami na ten temat, to byłabym bardzo

    Oto link: E:\Praca\szkolenia
    Co jest wewnątrz, nie mogę powiedzieć. ;)

    A teraz rozwiń pytanie, bo rzuciłaś jakieś hasło i nie wiadomo o co właściwie
    pytasz.

  • 3. Data: 2005-11-28 23:04:23
    Od: "Edyta Misiak" <z...@t...pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Mon, 28 Nov 2005 16:08:27 +0100, "Edyta Misiak" <z...@t...pl>
    > wklepał(-a):

    Jeśli

    > Oto link: E:\Praca\szkolenia
    > Co jest wewnątrz, nie mogę powiedzieć. ;)
    >
    > A teraz rozwiń pytanie, bo rzuciłaś jakieś hasło i nie wiadomo o co
    właściwie
    > pytasz.
    >
    > --
    > Sławomir Szyszło mailto:s...@p...onet.pl
    > FAQ pl.comp.bazy-danych http://www.dbf.pl/faq/
    > FAQ pl.comp.www.nowe-strony http://www.faq-nowe-strony.prv.pl/

    Generalnie piszę prace magisterską na wspomniany temat "Wewnątrzzakładowe
    wzbogacanie kwalifikacji". W początkowych planach miała to być praca
    opisująca zmiany jakie zaszły w kształceniu pracowników w dużych zakładach
    pracy na przesterzeni 16 lat (1989-2005). Poddałam się - za duża rozpiętość
    czasowa i w zasadzie temat na doktorat. Tym bardziej, że nie mogę znaleźć
    literatury.

    Dlatego mam prośbę, może ktoś z Was, gdzieś się natknął na jakiś ciekawy
    artykuł na ten temat lub też może jest tutaj ktoś "z branży" i wie, do
    jakiej literatury mnie odesłać (niestety nie mogę liczyć na pomoc
    Promotora).

    Jeżeli chodzi o rodzaj poszukiwanych informacji - KAŻDA JEST CENNA.

    Rozumiem, że Ty pisałeś coś na zbliżony temat. Jeśli byłbyś w stanie
    podpowiedzieć do jakiej literatury warto sięgnąć, żeby znaleźć informacje na
    ten konkretny temat, to byłabym dozgonnie dźwięczna.

    Z góry dzieki za info!