PracaGrupypl.praca.dyskusje › zwolnienie lekarskie

  • 11. Data: 2003-01-26 22:35:18
    Temat: Re: zwolnienie lekarskie
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

    > Szukam najlepszego rozwiązania dla sytuacji w której niedługo sie znajdę.
    > Pod koniec kwietnia zamierzam wyjechac do Londynu na rok lub dłużej. W
    > Polsce mam satysfakcjonującą prace, z której niestety będę musiała
    > zrezygnować. W obecnej firmie pracuję od 1 września 2002. Chciałabym
    jednak
    > pójść na zwolnienie lekarskie na około trzy miesiące na kilka dni przed
    > wyjazdem. Niewiem jak najlepiej rozwiązać sytuacje z firmą by nie "palić
    > mostów" a z drugiej strony naciągnąć ZUS na czesciowe finansowanie wyjazdu
    > :)
    strasznie smieszne :>
    jak firme naciagniesz na 30 dni chorobowego to na pewno nie spalisz zadnego
    mostu.
    masz w planach zwykle naciagnie i to za nasze pieniadze ...
    wrrr ta mentalnosc. :/

    --
    Marcin "dromader" Lanowy

    PS pomysl o uczciwym rozwiazaniu - zaproponuj np. urlop bezplatny

  • 12. Data: 2003-01-26 22:38:29
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "przemo" <p...@n...icpnet.pl> napisał w wiadomości
    > Przestancie pietnowac go. Teraz kazdy kombinuje jak moze - takie zycie.

    kombinuje nie rowna sie krednie.

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy

  • 13. Data: 2003-01-27 01:24:02
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    gregor wrote:

> [...]
    > mostów" a z drugiej strony naciągnąć ZUS na czesciowe finansowanie wyjazdu

    Teoretycznie istnieje cos takiego jak urlop bezplatny, choc w wiekszosci
    przypadkow na tak dlugi urlop malo kto moze sobie pozwolic, chyba ze
    jest "namaszczony" politycznie lub po znajomosci ;). Na okres
    nieobecnosci pracodawca moze zatrudnic inna osobe, a Ty mozesz mu
    zaoferowac po powrocie nowe umiejetnosci m.in. PRAWDZIWY fluent english.

    Co do zwolnienia - szczerze przyznam, ze mnie tez troche zjezylo
    stwierdzenie o finansowaniu wyjazdu z ZUSu. Jednak jest to ryzykowne
    rozwiazanie w przyjetym okresie czasu - ZUS moze skontrolowac sposob
    leczenia. Dla pracodawcy sa to male koszty (powiedzmy :( ), bo bedzie
    placic tylko do czasu rozwiazania umowy - za reszte zaplaci ZUS. Obawiam
    sie jednak, sadzac po swoim doswiadczeniu (ZUS jest mi teoretycznie
    winien za 3 dni), ze bedziesz musiala sama sie do niego udac w tej
    sprawie --> moze jest inaczej, to chyba juz bylo na grupie.

    Flyer

  • 14. Data: 2003-01-27 12:32:00
    Od: s...@p...onet.pl

    Kombinujesz jak koń pod górę. Chcesz zjeść ciastko i mieć ciastko to cud
    przyrody. Nie kantuj
    Rozwiaązanie sprawy:
    - złożyć wypowiedzenie lub dogadać się z pracodawcą i brać urlop bezpłatny.
    Cześć.

  • 15. Data: 2003-01-28 07:18:27
    Od: Arkadiusz Burzykowski <s...@i...pl>

    hmmm skoro nie chce pracowac jego sprawa ale na to miejsce czeka setka
    innych osob ktorzy pracy nie moga znalezc znalezc ( po czesci dzieki
    takim kombinatorom !) Jezeli pracy nie sznuje to niech zwija manele i
    wyjezdza. Z pwenoscia znajdzie sie ktos na jego miejsc kto bedzie
    bardziej powaznie podchodzil do kwestii pracy.

    Z powazaniam A

  • 16. Data: 2003-01-28 16:59:16
    Od: "exit" <j...@w...pl>

    Uzytkownik "Arkadiusz Burzykowski" <s...@i...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > wyjezdza. Z pwenoscia znajdzie sie ktos na jego miejsc kto bedzie
    > bardziej powaznie podchodzil do kwestii pracy.

    Jak to czytam to sie zastanawiam co do Waszej wielkiej uczciowsci?! ile razy
    zlapaliscie zlodzieja na goracym uczynku?ile razy pomogliscie czlowiekowi
    bitemu przez malolatow?ile razu nie skasowaliscie biletu w
    autobusie-tramwaju? jak sie udalo ile razy weszliscie na dyskoteke bez
    oplaty ,etc,etc...............
    A praca jest tylko trzeba umiec jej szukac co so ZUS-u to on niestety
    okrada nas i naszych rodzicow juz od wielu lat...zabierajac pieniadze i nic
    w zamian nie dajac....kto kogo ,,okrada,,???

    Swoja droga zalozcie sobie grupe pl.misc.ostatni_sprawiedliwi.

    pzdr
    exit

  • 17. Data: 2003-01-28 17:46:36
    Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl>

    " exit " wrote:

    > Jak to czytam to sie zastanawiam co do Waszej wielkiej uczciowsci?!

    a to dlaczego?

    > ile razy zlapaliscie zlodzieja na goracym uczynku?

    no jednemu uciekającemu podłozyłam noge - liczy sie?

    > ile razy
    > pomogliscie czlowiekowi bitemu przez malolatow?

    Liczy sie wezwanie policji po wparowaniu jakis misiów z bejsbolami na
    dyskoteke?

    > ile razu nie
    > skasowaliscie biletu w autobusie-tramwaju?

    nie zdarzyło mi sie - no ale ja jestem z tych z sieciówką :P

    > jak sie udalo ile razy
    > weszliscie na dyskoteke bez oplaty ,etc,etc...............

    To tak mozna? ;o)

    > A praca jest tylko trzeba umiec jej szukac

    Oczywiscie, ze tak. A co to ma do rzeczy?

    > co so ZUS-u to on niestety
    > okrada nas i naszych rodzicow juz od wielu lat...zabierajac pieniadze
    > i nic w zamian nie dajac....kto kogo ,,okrada,,???

    Podaj ich do sadu.
    Nikt Ci nie zabrania.

    > Swoja droga zalozcie sobie grupe pl.misc.ostatni_sprawiedliwi.

    Rozumiem ze Ty łamiesz prawo na kazdym kroku.
    IMHO nie chwaliłabym sie tym na kazdym kroku na Twoim miejscu.
    Brak kręgosłupa moralnego nie jest powodem do dumy.
    No ale ja jestem "inna".
    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154
    howuser&userid=3338656

  • 18. Data: 2003-01-28 23:14:52
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    exit wrote:

> [...]
    > okrada nas i naszych rodzicow juz od wielu lat...zabierajac pieniadze i nic
    > w zamian nie dajac....kto kogo ,,okrada,,???

    Cos pokretnie wyjasniasz zawile problemy ZUSu. Jak ZUS kradnie, to Kali
    tez ZUSowi ukrasc?

    Flyer

  • 19. Data: 2003-01-29 08:08:53
    Od: "exit" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > a to dlaczego?

    inteligencja to dar i nie kazdy to ,,cos,,ma

    > no jednemu uciekającemu podłozyłam noge - liczy sie?

    przez przypadek jak sie chowalas?

    > Liczy sie wezwanie policji po wparowaniu jakis misiów z bejsbolami na
    > dyskoteke?

    i oczywiscie bylas pierwsza?

    > nie zdarzyło mi sie - no ale ja jestem z tych z sieciówką :P

    ok

    > To tak mozna? ;o)

    ???? przeciez wychodzisz czasem z domu bo przeciez jezdzisz komunikacja
    miejska?!!! nie wiesz co sie wokolo Ciebie dzieje?

    > Oczywiscie, ze tak. A co to ma do rzeczy?

    czytaj watek na ktory odpowiedzialem..poza tym patrz odpowiedz pierwsza.

    > Podaj ich do sadu.
    > Nikt Ci nie zabrania.
    >
    > mowilem cos o podawaniu do Sadu?wyrazilem tylko swoje zdanie na temat tej
    Instytucji.

    > Rozumiem ze Ty łamiesz prawo na kazdym kroku.
    > IMHO nie chwaliłabym sie tym na kazdym kroku na Twoim miejscu.
    > Brak kręgosłupa moralnego nie jest powodem do dumy.
    > No ale ja jestem "inna".

    Nie lamie prawa na kazdym kroku tylko po prostu zyje w realnym Swiecie a
    ,,kregoslup,, moralny kazdy ma i ja tez ale dzieki temu,ze nie jestem taki
    jak Ty
    osiagnalem w zyciu to co chcialem osiagnac i nie oceniam ,, innych,, to ich
    sprawa..moze z wiekiem zrozumieja ,ze zycie przemija:-))
    pozdrawiam
    Exit

  • 20. Data: 2003-01-29 09:56:05
    Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl>

    " exit " wrote:

    > inteligencja to dar i nie kazdy to ,,cos,,ma

    Potrafie sobei wyobrazic ze ciezko Ci sie zyje bez tego daru, ale moze ktos
    bedzie Ci w stanie pomoc, co?

    > przez przypadek jak sie chowalas?

    Taaaaaak, nei dosyc ze brak "daru" to jeszcze problem z czytaniem ze
    zrozumieniem. Szczerze współczuje.

    > i oczywiscie bylas pierwsza?

    Taaaak, sytuacja była na tyle specyficzna, ze tak.

    > ???? przeciez wychodzisz czasem z domu bo przeciez jezdzisz
    > komunikacja miejska?!!! nie wiesz co sie wokolo Ciebie dzieje?

    To, ze ja widze ze inni łamia prawo, to nie znaczy ze ja tez tak czynie.
    Nie osadzaj wszystkich podług siebie kolego, bo nei jest najlepszy schemat
    oglądu świata.

> [...]
    > osiagnalem w zyciu to co chcialem osiagnac i nie oceniam ,, innych,,
    > to ich sprawa..moze z wiekiem zrozumieja ,ze zycie przemija:-))

    A skad wiesz ze ja nei osiagnełam tego co chciałam.
    Jakos nie narzekam, jest mi baaaaardzo dobrze, i oby wszystkim tak było :)

    A ja oceniam innych, bo przyzwalanie na łamanie prawa jest czyms złym. No
    ale moze z wiekiem ... moze kiedys to zrozumiesz.