PracaGrupypl.praca.dyskusjezwolnienie lekarskie › Re: zwolnienie lekarskie
    From: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zwolnienie lekarskie
    Date: Wed, 29 Jan 2003 10:56:05 +0100

    " exit " wrote:

    > inteligencja to dar i nie kazdy to ,,cos,,ma

    Potrafie sobei wyobrazic ze ciezko Ci sie zyje bez tego daru, ale moze ktos
    bedzie Ci w stanie pomoc, co?

    > przez przypadek jak sie chowalas?

    Taaaaaak, nei dosyc ze brak "daru" to jeszcze problem z czytaniem ze
    zrozumieniem. Szczerze współczuje.

    > i oczywiscie bylas pierwsza?

    Taaaak, sytuacja była na tyle specyficzna, ze tak.

    > ???? przeciez wychodzisz czasem z domu bo przeciez jezdzisz
    > komunikacja miejska?!!! nie wiesz co sie wokolo Ciebie dzieje?

    To, ze ja widze ze inni łamia prawo, to nie znaczy ze ja tez tak czynie.
    Nie osadzaj wszystkich podług siebie kolego, bo nei jest najlepszy schemat
    oglądu świata.

    > Nie lamie prawa na kazdym kroku tylko po prostu zyje w realnym
    > Swiecie a ,,kregoslup,, moralny kazdy ma i ja tez ale dzieki temu,ze
    > nie jestem taki jak Ty
    > osiagnalem w zyciu to co chcialem osiagnac i nie oceniam ,, innych,,
    > to ich sprawa..moze z wiekiem zrozumieja ,ze zycie przemija:-))

    A skad wiesz ze ja nei osiagnełam tego co chciałam.
    Jakos nie narzekam, jest mi baaaaardzo dobrze, i oby wszystkim tak było :)

    A ja oceniam innych, bo przyzwalanie na łamanie prawa jest czyms złym. No
    ale moze z wiekiem ... moze kiedys to zrozumiesz.

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154
    howuser&userid=3338656