PracaGrupypl.praca.dyskusje › zwolnienie lekarskie

  • 1. Data: 2003-01-26 14:57:37
    Temat: zwolnienie lekarskie
    Od: "gregor" <f...@i...pl>

    Witam,
    Szukam najlepszego rozwiązania dla sytuacji w której niedługo sie znajdę.
    Pod koniec kwietnia zamierzam wyjechac do Londynu na rok lub dłużej. W
    Polsce mam satysfakcjonującą prace, z której niestety będę musiała
    zrezygnować. W obecnej firmie pracuję od 1 września 2002. Chciałabym jednak
    pójść na zwolnienie lekarskie na około trzy miesiące na kilka dni przed
    wyjazdem. Niewiem jak najlepiej rozwiązać sytuacje z firmą by nie "palić
    mostów" a z drugiej strony naciągnąć ZUS na czesciowe finansowanie wyjazdu
    :)

    a...@i...pl

  • 2. Data: 2003-01-26 16:00:45
    Temat: Re: zwolnienie lekarskie
    Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl>

    " gregor " wrote:

> [...]
    > sytuacje z firmą by nie "palić mostów" a z drugiej strony naciągnąć
    > ZUS na czesciowe finansowanie wyjazdu :)

    inetnum: 213.134.160.0 - 213.134.175.255
    netname: AUTOCOMNET
    descr: Regionalna Telewizja
    descr: Kablowa sp z o.o.
    country: PL
    route: 213.134.160.0/20
    descr: RTK Autocom
    descr: Krakow, Poland
    descr: ul. Obo=BCna 4Proponuje uwazac na to co sie pisze publicznie,
    bo mozna miec problemy w pracy, w ZUSie.Myslenie nie boli.

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154
    howuser&userid=3338656

  • 3. Data: 2003-01-26 17:30:37
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    gregor <f...@i...pl> wrote:
> [...]
    > mostów" a z drugiej strony naciągnąć ZUS na czesciowe finansowanie wyjazdu

    Zdajesz sobie sprawę z tego, że naciągając ZUS naciągasz po prostu
    uczciwie pracujących ludzi? ZUS nie jest instytucją charytatywną
    a środków nie czerpie z druku pieniędzy w Mennicy Państwowej.
    Właśnie przez takich oszustów podatki muszą rosnąć, bo niestety
    trzeba was utrzymywać. Jedź do tego Londynu i spróbuj tam tak
    kogoś oszukać. Stokrotne piętno.

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10191 dzień życia, sprawność

  • 4. Data: 2003-01-26 17:33:45
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Lia <L...@u...poczta.onet.pl> wrote:
    > Proponuje uwazac na to co sie pisze publicznie,
    > bo mozna miec problemy w pracy, w ZUSie.
    > Myslenie nie boli.

    Akurat Autocom nie jest zapewne jego pracodawcą, bo to operator
    telewizji kablowej w Krakowie, który udostępnia również internet
    w kablówce. A szkoda, bo warto było by poinformować pracodawcę
    i ZUS o planach autora tego wątku.

  • 5. Data: 2003-01-26 17:58:01
    Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl>

    " Dariusz Jaworski " wrote:

> [...]
    > telewizji kablowej w Krakowie, który udostępnia również internet
    > w kablówce. A szkoda, bo warto było by poinformować pracodawcę

    wiem, ale majac IP i dostawce bardzo łatwo bedzie ustalic kim jest taki
    "przyjemniaczek".

  • 6. Data: 2003-01-26 18:21:49
    Od: "Agnieszka" <a...@N...o2.pl>

    > a z drugiej strony naciągnąć ZUS na czesciowe finansowanie wyjazdu

    mam tylko nadzieje ze ZUS i pracodawca sie o tym dowiedza, a wtedy bedziesz
    miec przewalone czego Ci zycze

    Agnieszka

  • 7. Data: 2003-01-26 18:26:55
    Od: "Gwiazda" <m...@w...pl>

> [...]
    > Właśnie przez takich oszustów podatki muszą rosnąć, bo niestety
    > trzeba was utrzymywać. Jedź do tego Londynu i spróbuj tam tak

    Zgadzam się w zupełności z przedmówcą a poza tym taki numer i tak ci nie
    wyjdzie bo przy długich zwolnieniach ZUS robi kontrole i sprawdza czy
    zwolnienie jest zasadne(i całe szczęście).

    pozdr.

  • 8. Data: 2003-01-26 20:34:42
    Od: "przemo" <p...@n...icpnet.pl>

    Przestancie pietnowac go. Teraz kazdy kombinuje jak moze - takie zycie. Ale
    nie rozumiem jednego. Skoro wyjezdza do Londynu za (chyba) calkiem niezla
    kase, to po co sie rzuca na te pare groszy ze ZUS-u, niepotrzebnie sie
    narazajac. Niech lepiej wydusi jak najwiecej kasy od pracodawcy, bo do pracy
    po roku i tak nie bedzie mial po co wracac.

  • 9. Data: 2003-01-26 21:31:38
    Od: "Sesuan" <m...@o...pl>

    Abstrahując od tematu głównego - jak się sprawdza dane, które podałaś
    poniżej tj. providera, nr ip itp. bardzo mi to potrzebne bo ktos robi mi
    glupie kawaly i chcę się dowiedzieć skąd stuka. Jeśli to nie tajemnica
    państwowa to, proszę daj znać.
    pozdrawiam
    sesuan

  • 10. Data: 2003-01-26 21:52:07
    Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl>

    " Sesuan " wrote:

> [...]
    > mi glupie kawaly i chcę się dowiedzieć skąd stuka. Jeśli to nie
    > tajemnica państwowa to, proszę daj znać.

    Najłatwiej tutaj:
    http://www.ripe.net/