PracaGrupypl.praca.dyskusjezwolnienie lekarskie › Re: zwolnienie lekarskie
    From: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zwolnienie lekarskie
    Date: Tue, 28 Jan 2003 18:46:36 +0100
    Sender: L...@p...onet.pl@62.233.186.130

    " exit " wrote:

    > Jak to czytam to sie zastanawiam co do Waszej wielkiej uczciowsci?!

    a to dlaczego?

    > ile razy zlapaliscie zlodzieja na goracym uczynku?

    no jednemu uciekającemu podłozyłam noge - liczy sie?

    > ile razy
    > pomogliscie czlowiekowi bitemu przez malolatow?

    Liczy sie wezwanie policji po wparowaniu jakis misiów z bejsbolami na
    dyskoteke?

    > ile razu nie
    > skasowaliscie biletu w autobusie-tramwaju?

    nie zdarzyło mi sie - no ale ja jestem z tych z sieciówką :P

    > jak sie udalo ile razy
    > weszliscie na dyskoteke bez oplaty ,etc,etc...............

    To tak mozna? ;o)

    > A praca jest tylko trzeba umiec jej szukac

    Oczywiscie, ze tak. A co to ma do rzeczy?

    > co so ZUS-u to on niestety
    > okrada nas i naszych rodzicow juz od wielu lat...zabierajac pieniadze
    > i nic w zamian nie dajac....kto kogo ,,okrada,,???

    Podaj ich do sadu.
    Nikt Ci nie zabrania.

    > Swoja droga zalozcie sobie grupe pl.misc.ostatni_sprawiedliwi.

    Rozumiem ze Ty łamiesz prawo na kazdym kroku.
    IMHO nie chwaliłabym sie tym na kazdym kroku na Twoim miejscu.
    Brak kręgosłupa moralnego nie jest powodem do dumy.
    No ale ja jestem "inna".
    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154
    howuser&userid=3338656