PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwolnienie z pracy

  • 1. Data: 2003-01-26 14:08:43
    Temat: Zwolnienie z pracy
    Od: "Pafcio" <p...@w...pl>

    Witam
    Obecnie pracuje jako nauczyciel i zamierzam zwolnić się z pracy. Chcę to
    zrobić teraz z uwagi na ferie. Umowę miałem podpisaną na dwa lata, z czego
    przepracowałem pół roku. Jaki okres wypowiedzenia mnie obowiązuje, (czy nie
    czasem dwutygodniowe), i czy będę miał z tytułu rozwiązania umowy jakieś
    kłopoty ?

  • 2. Data: 2003-01-26 19:06:27
    Temat: Re: Zwolnienie z pracy
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Pafcio napisał:

> [...]
    >czasem dwutygodniowe), i czy będę miał z tytułu rozwiązania umowy jakieś

    A czego i gdzie? ja szukam pracy jako nauczyciel, może bym wskoczyl na
    Twoje miejsce? :-)

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 3. Data: 2003-01-26 19:56:32
    Od: k...@p...onet.pl