PracaGrupypl.praca.dyskusjezwolnienie lekarskie › Re: zwolnienie lekarskie
    From: "exit" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zwolnienie lekarskie
    Date: Wed, 29 Jan 2003 09:08:53 +0100

    Użytkownik "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b16fm1$7fu$1@news.onet.pl...

    > a to dlaczego?

    inteligencja to dar i nie kazdy to ,,cos,,ma

    > no jednemu uciekającemu podłozyłam noge - liczy sie?

    przez przypadek jak sie chowalas?

    > Liczy sie wezwanie policji po wparowaniu jakis misiów z bejsbolami na
    > dyskoteke?

    i oczywiscie bylas pierwsza?

    > nie zdarzyło mi sie - no ale ja jestem z tych z sieciówką :P

    ok

    > To tak mozna? ;o)

    ???? przeciez wychodzisz czasem z domu bo przeciez jezdzisz komunikacja
    miejska?!!! nie wiesz co sie wokolo Ciebie dzieje?

    > Oczywiscie, ze tak. A co to ma do rzeczy?

    czytaj watek na ktory odpowiedzialem..poza tym patrz odpowiedz pierwsza.

    > Podaj ich do sadu.
    > Nikt Ci nie zabrania.
    >
    > mowilem cos o podawaniu do Sadu?wyrazilem tylko swoje zdanie na temat tej
    Instytucji.

    > Rozumiem ze Ty łamiesz prawo na kazdym kroku.
    > IMHO nie chwaliłabym sie tym na kazdym kroku na Twoim miejscu.
    > Brak kręgosłupa moralnego nie jest powodem do dumy.
    > No ale ja jestem "inna".

    Nie lamie prawa na kazdym kroku tylko po prostu zyje w realnym Swiecie a
    ,,kregoslup,, moralny kazdy ma i ja tez ale dzieki temu,ze nie jestem taki
    jak Ty
    osiagnalem w zyciu to co chcialem osiagnac i nie oceniam ,, innych,, to ich
    sprawa..moze z wiekiem zrozumieja ,ze zycie przemija:-))
    pozdrawiam
    Exit