PracaGrupypl.praca.dyskusje › znów delegacja + zadaniowy czas pracy

  • 1. Data: 2006-08-22 18:04:22
    Temat: znów delegacja + zadaniowy czas pracy
    Od: Mo <l...@o...pl>

    Witam,

    Niedawno pytałam o rekompensatę za pracę w normalnie dzień wolny na
    delegacji, a dziś zwątpiłam. Jak się do tego ma "czas pracy określony
    wymiarem zadań"? Pracuję na stanowisku, które zakłada prowadzenie biura,
    jak również częste wyjazdy. Praca pn-pt, 8-16. W dniu wyjazdu/przyjazdu
    jestem w biurze (pomiędzy oczywiście też), na wyjeździe pracuje się
    dzień w dzień. Oprócz tego mam określoną pensję zasadniczą i miejsce
    wykonywania praca a także wymiar urlopu i, oprócz zadaniowości
    8-/40-godzinny dzień/tydzień pracy. Trochę nie wiem, czy czegoś nie
    wiem, czy wszystko jest, jak ma być? Jak już wspominałam, za wyjazdy
    przysługuje mi tylko zwrot koszów podróży, jeśli je ponoszę, innych nie mam.

    Dzięki za uwagi, okres próbny dobiega końca i nie wiem, czy powinnam
    zabiegać o zmianę wstępnie ustalonych warunków. :)

    Pozdrawiam
    M.
    --
    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)

  • 2. Data: 2006-08-23 07:55:24
    Temat: Re: znów delegacja + zadaniowy czas pracy
    Od: "Jagna W." <w...@o...eu>

    Użytkownik "Mo" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jak już wspominałam, za wyjazdy przysługuje mi tylko zwrot koszów
    > podróży, jeśli je ponoszę, innych nie mam.

    To trochę dziwne, ponieważ za dzień (pow. 12 godz.) na delegacji, bez
    względu na to, czy to jazda samochodem czy praca za biurkiem, przysługuje Ci
    normalna dieta, która (w PL) wynosi 22 zł.

    JW.

  • 3. Data: 2006-08-23 07:59:28
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Jagna W. wrote:
> [...]
    > względu na to, czy to jazda samochodem czy praca za biurkiem, przysługuje Ci
    > normalna dieta, która (w PL) wynosi 22 zł.

    Wyjatkiem jest zapewnienie pracownikowi wyzywienia, wtedy dieta nie
    przysluguje.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 4. Data: 2006-08-23 18:57:55
    Od: Mo <l...@o...pl>

    Ktoś (Tomasz Kaczanowski, a któżby! ;-) ) wyklepał:
    > Wyjatkiem jest zapewnienie pracownikowi wyzywienia, wtedy dieta nie
    > przysluguje.

    No właśnie, to już mamy ustalone. Teraz chodzi mi o to, czy dopuszczalna
    jest sytuacja, że np. w niedzielę wracam z delegacji, w poniedziałek do
    pracy, aż do środy, kiedy znów jadę, pracuję codziennie aż do
    przewidzianego powrotu np. we wtorek, zostawiam walizę, albo idę z nią
    do biura i tak aż do piątku. W ekstremalnej sytuacji może się trafić, że
    w ten piątek znów wyjeżdżam i tak wkoło...

    Z tego, co wyczytałam zadaniowy czas pracy na moim stanowisku nie za
    bardzo ma sens, ale skoro już jest, to kodeks pracy mówi coś o dyżurze,
    gotowości i rekompensacie w wysokości 60% stawki. I tu właśnie się
    gubię, w tym trybie chyba ciężko mówić o nadgodzinach, dlatego jestem
    ciekawa, jak to wygląda w praktyce, lub jakie są "logiczne"
    interpretacje zapisów osób trzecich - przygotowuję się do rozmowy z
    kadrową i chce mieć jakiś ogląd, coby nie wymagać gór złotych. :)

    Pozdrawiam
    M.