PracaGrupypl.praca.dyskusjeznów delegacja + zadaniowy czas pracy › znów delegacja + zadaniowy czas pracy
    From: Mo <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: znów delegacja + zadaniowy czas pracy
    Date: Tue, 22 Aug 2006 20:04:22 +0200

    Witam,

    Niedawno pytałam o rekompensatę za pracę w normalnie dzień wolny na
    delegacji, a dziś zwątpiłam. Jak się do tego ma "czas pracy określony
    wymiarem zadań"? Pracuję na stanowisku, które zakłada prowadzenie biura,
    jak również częste wyjazdy. Praca pn-pt, 8-16. W dniu wyjazdu/przyjazdu
    jestem w biurze (pomiędzy oczywiście też), na wyjeździe pracuje się
    dzień w dzień. Oprócz tego mam określoną pensję zasadniczą i miejsce
    wykonywania praca a także wymiar urlopu i, oprócz zadaniowości
    8-/40-godzinny dzień/tydzień pracy. Trochę nie wiem, czy czegoś nie
    wiem, czy wszystko jest, jak ma być? Jak już wspominałam, za wyjazdy
    przysługuje mi tylko zwrot koszów podróży, jeśli je ponoszę, innych nie mam.

    Dzięki za uwagi, okres próbny dobiega końca i nie wiem, czy powinnam
    zabiegać o zmianę wstępnie ustalonych warunków. :)

    Pozdrawiam
    M.
    --
    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)