PracaGrupypl.praca.dyskusje › Konsultant techniczny Neostrady - rozmowa

  • 1. Data: 2006-08-22 15:37:36
    Temat: Konsultant techniczny Neostrady - rozmowa
    Od: Slawek K <s...@h...pl>

    Witam,
    Kiedy wczesniej pytelem sie jaki klimat tam panuje. Zostalem zaproszony
    na rozmowe kwalifikacyjna.Czy ktos sie orientuje jak wyglada taka
    rozmowa.Wiem, ze jest jakis test. Czy jest to test psychotechniczny czy
    tez z Neo? I na jakim poziomie? Moze ktos pamieta przykladowe pytania, a
    jesli tak to prosze o przyklady (moze byc na priv)?Jakiej dziedziny
    dotycza pytania (obsluga, instalacja Liveboxa i innych modemow ADSL czy
    tez sieci na poziomie pakietow TCP/IP. Dzieki za wszelkie sugestie
    (tylko bez aluzji bo wiem jaki poziom prezentuje 0800102102). Acha ile
    tam mozna zarobic??

    S.

  • 2. Data: 2006-08-26 18:50:23
    Temat: Re: Konsultant techniczny Neostrady - rozmowa
    Od: Slawek K <s...@h...pl>

    Juz znam odpowiedzi na moje pytania. Zaproszono mnie na 2-ga rozmowe?Ktos
    sie moze orientuje jaki charakter ona bedzie miala??

    S.

  • 3. Data: 2006-08-26 19:39:36
    Od: " tsrr" <t...@W...gazeta.pl>

    Slawek K <s...@h...pl> napisał(a):

    > Juz znam odpowiedzi na moje pytania. Zaproszono mnie na 2-ga rozmowe?Ktos
    > sie moze orientuje jaki charakter ona bedzie miala??
    >
    > S.

    Tak na marginesie zapytam, ile czasu czekałeś na telefon z zaproszeniem na
    rozmowę kwalif. od momentu wysłania CV? Czy to TPSA w W-wie? Dzięki

  • 4. Data: 2006-08-27 09:35:35
    Od: Slawek K <s...@h...pl>

    Jeden dzień.Jak zadzwonili rano o chcieli się umawiać to w ten sam dzień.Coś im
    bardzo sie spieszylo (firma pośrednicząca) ale w końcu zbliża się Q4.Ale to było
    w Krakowie.Teraz jestem umówiony już bezposrednio z TPSA-organizuja jakies
    2-tygodniowe szkolenie.

  • 5. Data: 2006-08-27 18:14:21
    Od: "Katarzyna" <O...@o...eu>

    nie spodziewaj sie wiecej niz 8 pln/h....