PracaGrupypl.praca.dyskusje › rownowazny czas pracy a...

  • 1. Data: 2006-08-22 18:22:44
    Temat: rownowazny czas pracy a...
    Od: "candina" <candina[malpa]@o2.pl>

    Witam,
    mam takie oto pytanko: praca w rownowaznym czasie pracy a wyjazd na
    konferencje, w srode zaplanowany czas pracy 9-17 o godz 19 podstawiony jest
    autokar, ktory wiezie pracownikow do hotelu, firma zapewnia nocleg, rano
    ciag dalszy jazdy na konferencje, ktora odbywa sie w godzinach 9-15, w
    harmonogramie w czwartek zaplanowanych jest 6 godzin i powrot spowrotem do
    domu - planowany czas dotarcia do domu godz. 23.
    W zwiazku z tym mam pytanka:
    - czy pracodawca wlasciwie zaplanowal ten czas pracy?
    - czy pracodawca ma prawo zadac by w czasie podrozy oraz w nocy pracownik
    przestrzegal zapisow z KP [oficjalny stroj i zakaz spozywania alkoholu - bez
    zlosliwosci prosze ;) ]
    Przeciez tak naprawde na papierku jestesmy do dyspozycji zakladu pracy w
    czwartek w godzinach 9-15 i godziny przed oraz po tym czasie nie beda
    zewidencjonowane...
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-08-23 06:55:59
    Temat: ewidencjonowanie godzin "pozabiurowych"
    Od: "Pegaz" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "candina" <candina[malpa]@o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przestrzegal zapisow z KP [oficjalny stroj i zakaz spozywania alkoholu -

    IMHO, ma prawo. Czas pracownika w delegacji to czas jego pozostawania w
    dyspozycji pracodawcy. Podszedłbym do sprawy pragmatycznie. Spożyjesz w nocy
    alkohol, a rano zjawisz się na konferencji. Ze świeżym oddechem i otwartą na
    wiedzę głową ?
    No chyba nie.

    > Przeciez tak naprawde na papierku jestesmy do dyspozycji zakladu pracy w
    > czwartek w godzinach 9-15 i godziny przed oraz po tym czasie nie beda
    > zewidencjonowane...

    będzie zaewidencjonowane. Pośrednio, w druku delegacji.
    Wpiszesz godzinę wyjazdu: środa o 19-tej.
    Godzina powrotu: czwartek 23-cia.

  • 3. Data: 2006-08-23 17:20:12
    Temat: Re: ewidencjonowanie godzin "pozabiurowych"
    Od: "candina" <candina[malpa]@o2.pl>

> [...]
    nocy
    > alkohol, a rano zjawisz się na konferencji. Ze świeżym oddechem i otwartą

    niestety ww grupa uczestnikow bedzie uczestniczyc w konferencji tylko jako
    widzowie...
    zreszta wypicie jednego czy dwoch drinkow niczym zlym dnia nastepnego sie
    nie objawia

    > będzie zaewidencjonowane. Pośrednio, w druku delegacji.
    > Wpiszesz godzinę wyjazdu: środa o 19-tej.
    > Godzina powrotu: czwartek 23-cia.

    i wlasnie tutaj jest pies pogrzebany... nie bedzie zadnego druku
    delegacji... nie bedzie to nigdzie zapisane...

  • 4. Data: 2006-08-24 08:13:09
    Temat: druk delegacji
    Od: "Pegaz" <k...@p...onet.pl>

    > i wlasnie tutaj jest pies pogrzebany... nie bedzie zadnego druku
    > delegacji... nie bedzie to nigdzie zapisane...

    Jak to nie będzie ? Domagaj się takiego druku od działu kadr, wszak
    wyjeżdzasz chyba poza swoje miejsce pracy ? Ten druk to Twoje
    zabezpieczenie.

    Na jakiej podstawie opuszczasz swoje miejsce pracy i jedziesz na konferencję
    ?
    Szef kazał ? No to niech wystawi delegaje i kropka.