PracaGrupypl.praca.dyskusje › zbieram ekipę na wyjazd do Szkocji

  • 1. Data: 2004-06-26 11:40:15
    Temat: zbieram ekipę na wyjazd do Szkocji
    Od: "doris" <d...@v...pl>

    najwcześniej 4 lipca
    najchętniej, jakby ktos byl z wawy lub okolic
    d...@v...pl

  • 2. Data: 2004-06-26 11:52:43
    Temat: Re: zbieram ekipę na wyjazd do Szkocji
    Od: "::WiReFreEE::" <m...@c...pl>

    Ekipe, w jakim celu skok jakis szykujesz czy potrzebujesz ochrony pod
    latarnia?

  • 3. Data: 2004-06-27 01:07:01
    Od: "terrorysta" <t...@g...pl>

    > Ekipe, w jakim celu skok jakis szykujesz czy potrzebujesz ochrony pod
    > latarnia?

    Pajac!
    t.

  • 4. Data: 2004-06-27 01:48:15
    Od: Kasek <k...@f...onet.pl>

    On 26 Jun 2004 13:40:15 +0200, "doris" <d...@v...pl> wrote:

    >najwcześniej 4 lipca
    >najchętniej, jakby ktos byl z wawy lub okolic
    >d...@v...pl

    no ale po co?
    Czy zeby wspolnie wynajac mieszkanie (if yes, to
    na jak dlugo)??

    Czy trzeba pracowac z wami (w czym) czy mozna
    szukac na wlasna reke.??

  • 5. Data: 2004-06-27 12:11:20
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    ::WiReFreEE:: <m...@c...pl> zapodał(a):
    > Ekipe, w jakim celu skok jakis szykujesz czy potrzebujesz ochrony pod
    > latarnia?

    Nie - ochrony przed np. głupotą i brakiem wychowania
    niektórych osób.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 6. Data: 2004-06-27 14:35:44
    Od: "::WiReFreEE::" <m...@c...pl>

    Ja pytam powaznie skoro nie potrafi odpowiedziec na proste pytanie to raczej
    do szkocji nie ma sie poco pchac znajdzie co najwyzej prace przy wyrzucaniu
    gnoju z obory.

  • 7. Data: 2004-06-27 17:28:17
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    > najwcześniej 4 lipca
    > najchętniej, jakby ktos byl z wawy lub okolic
    > d...@v...pl
    >
    > --
    A z Lublina to już nie może być bo to prowincja. Tomek

  • 8. Data: 2004-06-27 22:31:01
    Od: "Justyna" <j...@w...pl>

    Ale o co dokladnie chodzi? Do pracy ma sie rozumiec :) A co bedziemy robic?
    :D

  • 9. Data: 2004-06-27 22:44:30
    Od: "Tomek" <l...@g...pl>

    Justyna <j...@w...pl> napisał(a):

    > Ale o co dokladnie chodzi? Do pracy ma sie rozumiec :) A co bedziemy robic?
    > :D

    Niejaka Doris szuka chętnych z Warszawy i okolic na wyjazd do Szkocji. Padły
    sugestie że może to być wyjazd do pracy. Bo inaczej po jaką cholere tam
    teraz jechać. Jest sezon turystyczny. Wszyscy chcą zobaczyć potwora i jest
    drogo. Ktos inny stwierdził że może to być praca w żeńskiej brygadzie
    hydraulicznej, praca przy rurze. Ja uważam że może to być możliwe. Doris nie
    podała celu wyjazdu, a jedynie preferencje. Mają to być osoby w Warszawy lub
    okolic, światowe znaczy się. Ostatecznie przy rurze byle kto nie może
    pracować. Jak chcesz to napisz do tej Doris ( co za światowy pseudonim ),
    Mogę się mylić i np. szuka dziewic dla potwora, albo chętnych do obcierania
    dup staruszkom. Ale jednak po przeanalizowaniu wychodzi że trzeba się będzie
    znać na męskiej kanalizacji. Tomek

  • 10. Data: 2004-06-29 01:29:05
    Od: "Walenty" <k...@l...com>

    "Tomek" <l...@g...pl> wrote in message

> [...]
    obcierania
    > dup staruszkom. Ale jednak po przeanalizowaniu wychodzi że trzeba się

    http://www.gazeta.pl/usenet/

    Przy rurze mozna ale na palmie nie bo mozna slimaka poobcierac.

    Walenty