PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poszukuję pracy w Szczecinie

  • 1. Data: 2004-06-26 09:48:44
    Temat: Poszukuję pracy w Szczecinie
    Od: "Anna F." <e...@o...pl>

    28-latka - tegoroczna absolwentka Wyższej Szkoły Humanistycznej TWP w
    Szczecinie (licencjat - pedagogika, specjalnosć: doradztwo personalne)
    poszukuje pracy. Doświadczenie jako asystent ds. obsługi klienta, pracownik
    biurowy, operator komputera oraz audytor cenowy. Posiadam bardzo dobrą
    znajomość komputera. W stopniu komunikatywnym posługuję się językiem
    niemieckim (który preferuje) oraz angielskim (również business english). Mam
    stały dostęp do Internetu oraz posiadam ekonomiczny samochod osobowy. Jestem w
    stanie podjąć zatrudnienie od zaraz. Oczekuję wyłącznie poważnych ofert pracy.

  • 2. Data: 2004-06-26 10:17:06
    Temat: Re: Poszukuję pracy w Szczecinie
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia 26 Jun 2004 11:48:44 +0200, Anna F. <e...@o...pl> napisał:

    Poslij jeszcze na pl.rec.akwarystyka, bo chyba jeszcze tam nie
    opublikowalas tego posta.

    --
    pzdr. Krzysztof

    www.kch.spec.pl

  • 3. Data: 2004-06-26 10:45:20
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    "Anna F." <e...@o...pl> wrote in message
    > 28-latka - tegoroczna absolwentka Wyższej Szkoły Humanistycznej TWP w
    > Szczecinie (licencjat - pedagogika, specjalnosć: doradztwo personalne)
    Człowiek który nie potrafi zrozumieć prostych zasad netykiety raczej długo
    będzie szukał pracy (idiotów i analfabetów wtórnych nigdzie nie chcą). Jak
    ty te studia skończyłaś?

    --
    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623

  • 4. Data: 2004-06-26 12:12:21
    Od: "Cris" <c...@o...pl>

    > Człowiek który nie potrafi zrozumieć prostych zasad netykiety raczej długo
    > będzie szukał pracy (idiotów i analfabetów wtórnych nigdzie nie chcą).
    Jak
    > ty te studia skończyłaś?

    TWP ?? , żaden problem ;)

    pozdr.
    Cris

  • 5. Data: 2004-06-26 12:39:55
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    "Cris" <c...@o...pl> wrote in message news:cbjp4s$8tb$1@news.onet.pl...
> [...]
    A możesz roszyfrować skrót? To chyba nie jest żadna pożądna uczelnia, bo
    osoba która pochodzi ze Szczecina nie kojarzy skrótu.

  • 6. Data: 2004-06-26 14:17:30
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sat, 26 Jun 2004 14:39:55 +0200, motto <m...@w...pl> napisał:

    > A możesz roszyfrować skrót? To chyba nie jest żadna pożądna uczelnia, bo
    > osoba która pochodzi ze Szczecina nie kojarzy skrótu.
    > Pozdrawiam

    Wygoglalem dla ciebie :)

    szczecinski oddzial warszawskiej prywatnej uczelni prtagogicznej, chwalacy
    sie, ze jest na 7-ym miejscu ( zaraz za pultuskiem) w rankingu podobnych
    dziwolagow :), oraz ze ma trzecie miejsce w rankingu uczelni z kierunkami
    niebiznesowymi, mimo, ze prowadzi rekrutacje na same kierunki biznesowe.
    Mimo, ze jestem ze Szczecina, to tez pierwsze slysze....

    --
    pzdr. Krzysztof

  • 7. Data: 2004-06-26 14:24:38
    Od: "Marek " <m...@g...pl>

    Anna F. <e...@o...pl> napisał(a):

    Jestem w
    > stanie podjąć zatrudnienie od zaraz. Oczekuję wyłącznie poważnych ofert
    pracy.

    Biorąc pod uwagę podane kwalifikacje i wielkość bezrobocia w Szczecinie,
    może się okazać, że najbardziej poważną ofertą może być posada barmanki
    w hotelu, lub wesołej bezpruderyjnej asystentki na wyjazdy służbowe
    (autentyczne!). Żeby tego uniknąć radzę uczyć się dalej.
    Może hotelarstwo lub turystyka? Może takich potrzebują np. na Cyprze.
    W Polsce z licencjatem z pedagogiki wiele nie zwojujesz. Nawet w przedszkolu
    nauczycielka musi mieć magistra.

    Marek