PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV a grafika ...

  • 1. Data: 2004-06-26 12:17:41
    Temat: CV a grafika ...
    Od: "Cris" <c...@o...pl>

    Witam,

    czy na CV warto zamieścić "jakąś" grafikę tzn, jakiś pasek z boku, bądź u
    góry w celu wyróżnienia swojego CV ?? Chodzi o wyróżnienie swojego CV w
    jakiś sosób, aby chociaż pracodawca na nie "rzucił okiem" ;))
    Jak na takie coś patrzą osoby z działu personalnego itp.??

    pozdr.
    Cris

  • 2. Data: 2004-06-26 13:10:58
    Temat: Re: CV a grafika ...
    Od: "Mister Muscle" <i...@o...pl>

    Użytkownik "Cris" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakiś sosób, aby chociaż pracodawca na nie "rzucił okiem" ;))
    > Jak na takie coś patrzą osoby z działu personalnego itp.??

    Chodzi ci o jakiś kwiatuszek, szlaczek itp rzeczy? Czy o czerwoną pręgę
    wzdłuż kartki?
    Myślę że to nie ma sensu.
    PZDR

  • 3. Data: 2004-06-26 14:14:30
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    Mister Muscle [Sat, 26 Jun 2004 15:10:58 +0200]:

    > Chodzi ci o jakiś kwiatuszek, szlaczek itp rzeczy? Czy o czerwoną
    > pręgę wzdłuż kartki?
    > Myślę że to nie ma sensu.

    No w takiej formie na pewno nie :) Ale IMO drobne wyroznienie sie z
    tlumu identycznych niemal osob jeszcze nikomu nie zaszkodzilo. Tak,
    wiem ze jest moda na szablonowosc. Mnie ona drazni -- bo: ile mozna
    razy czytac ta sama utarta formulke "jestem kreatywny, nie boje sie
    nowych wyzwan"? Trust me, to sie po 15 razie robi nudne...

    Ja mam takie prywatne pytanie do wszystkich tutaj ktorzy zajmujecie
    sie rekrutacja: nie odnosicie wrazenia ze gdzies, kiedys, powstal w
    Sieci jeden szablon dokumentow ktory wiele osob stara sie mozliwie
    w najmniejszym stopniu zmieniac przed wyslaniem?... Bo ja mam...

    > PZDR

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl
    [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]

  • 4. Data: 2004-06-26 14:33:10
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

> [...]
    > jakiś sosób, aby chociaż pracodawca na nie "rzucił okiem" ;))
    > Jak na takie coś patrzą osoby z działu personalnego itp.??

    CV grafika czy projektanta zrobone wg szablonu z łęrda.. całkowicie
    dyskwalifikuje delikwenta z dalszego procesu rekrutacji...

    Niemal to samo dotyczy osoby która wpisze w cv - biegła znajomość pakietu np
    office czy openoffice.org ;)

    Piotr Żebrowski

  • 5. Data: 2004-06-26 14:55:56
    Od: "cez" <c...@h...com>

> [...]
    > Sieci jeden szablon dokumentow ktory wiele osob stara sie mozliwie
    > w najmniejszym stopniu zmieniac przed wyslaniem?... Bo ja mam...

    Wiesz, kiedyś możliwości układu cv i treści się kończą, więc siłą rzeczy
    niekture frazy czy inne elemty muszą się powtorzyć. A poza tym niezależnie
    jak ciekawe jest cv czy list motywacyjny po 5 godzinach rekrutacji każdy
    wydaje się kopią poprzedniego

  • 6. Data: 2004-06-26 17:37:20
    Od: "Drag" <d...@n...com.pl>

    Użytkownik "Nahia" <n...@...portal.pl> napisała w wiadomości

    >Mnie ona drazni -- bo: ile mozna
    > razy czytac ta sama utarta formulke "jestem kreatywny, nie boje sie
    > nowych wyzwan"? Trust me, to sie po 15 razie robi nudne...

    masz chyba na mysli list motywacyjny, bo po diabla w cv pisac takie rzeczy?
    cv IMHO jest po to zeby skupic sie na faktach a nie pustych sloganach

    --
    Drag

  • 7. Data: 2004-06-26 18:22:35
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    Drag [Sat, 26 Jun 2004 19:37:20 +0200]:

    > masz chyba na mysli list motywacyjny

    A gdzie tam. W "inne cechy", "informacje dodatkowe" czy
    jakkolwiek akurat to sie bedzie nazywac raz za razem:
    punktualnosc, kreatywnosc, gotowosc do podejmowania wyzwan,
    dynamizm...

    > bo po diabla w cv pisac takie rzeczy?

    Mnie pytasz?

    pzdr. Nahia

  • 8. Data: 2004-06-26 18:28:57
    Od: TomS <t...@g...pl>

    Cris wrote:

> [...]
    > jakiś sosób, aby chociaż pracodawca na nie "rzucił okiem" ;))
    > Jak na takie coś patrzą osoby z działu personalnego itp.??

    Na stronie:

    http://www.jobpilot.pl/content/service/szablony_cv/i
    ndex.html

    znajdują się przykłady cv. Myśle, że to wyjasnia trochę sprawe.

    pozdr
    TomS

  • 9. Data: 2004-06-26 18:50:59
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    cez [Sat, 26 Jun 2004 16:55:56 +0200]:

> [...]
    > A poza tym niezależnie jak ciekawe jest cv czy list motywacyjny
    > po 5 godzinach rekrutacji każdy wydaje się kopią poprzedniego

    A wlasnie powiem Ci, ze nie. Czasami zdarza sie taki rodzynek,
    ze najpierw dzwonisz do niego i sie umawiasz na spotkanie a po
    nim dopiero ewentualnie przegladasz reszte. Nie zdarzyl Ci sie?

    Ja szczegolnie dwie takie osoby pamietam.

    Pierwsza, graficzka, swietna zreszta, zamiast podania, LM+CV,
    przyslala nam ulotke reklamowa dotyczaca jej samej :) Taka
    zginana na 3 czesci, bardzo profesjonalnie zrobiona zreszta.
    Od razu bylo widac, ze dziewczyna nie dosc ze zna sie na tym
    co robi, to jest pomyslowa -- nie musiala tego pisac.

    Jeden handlowiec z kolei przyslal mi pelna i przekonujaca
    jak diabli oferte na nasza wlasna usluge. Facet na prawde
    lubil sprzedawac i robil to piekielnie dobrze co bylo widac
    juz w tej ofercie, tez nie musial tego zaznaczac lakoniczna
    formulka w papierach.

    To byli byc moze ryzykanci, olali zupelnie sprawe dokumentow
    i szablonowych CVek czy listow motywacyjnych ale slowo, ich
    oferty wspolpracy *byly* przekonujace...

    Inna sprawa, ze zeby cos takiego zrobic to na prawde trzeba
    miec co zaprezentowac. Oni akurat mieli i wiedzieli o tym.

    pzdr. Nahia

  • 10. Data: 2004-06-26 18:53:34
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    TomS [Sat, 26 Jun 2004 20:28:57 +0200]:

    > Na stronie:
    > http://www.jobpilot.pl/content/service/szablony_cv/i
    ndex.html
    > znajdują się przykłady cv. Myśle, że to wyjasnia trochę sprawe.

    "Szablony CV
    Jak skutecznie się wyróżnić?"

    :)

    Brzmi jak "kup szablon, bedziesz oryginalny" ;)

    A te ktore tam sa rzeczywiscie, wygladaja ciekawie. Wpadaja
    latwo w oko -- to jest wlasnie to o czym mowilam, nawet jak
    chce sie zachowac standard to jest masa sposobow na to zeby
    odroznic sie od reszty...

    > TomS

    pzdr. Nahia