PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy ktoś pracuje lub pracował w Polskich Książkach Telefonicznych?

  • 1. Data: 2004-06-26 00:29:08
    Temat: Czy ktoś pracuje lub pracował w Polskich Książkach Telefonicznych?
    Od: "Konrad" <p...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich!

    Interesuje mnie to czy ktoś pracuje lub pracował w firmie Polskie Książki
    Telefoniczne (jako reprezentant handlowy ale nie tylko).
    Jakie ma wspomnienia z pracy w tej instytucji? Głównie interesuje mnie jak
    wygląda tam praca na stanowisku reprezentanta handlowego? Czy jest ciężko?
    Jaka jest atmosfera w pracy i ogólnie co można powiedzieć o pracy w tej
    firmie? Ile można zarobić?
    Będę wdzięczny za wszelkie informacje.

    Pozdrawiam,
    Konrad