PracaGrupypl.praca.dyskusje › przetłumaczenie CV na angielski

  • 1. Data: 2004-06-25 18:14:25
    Temat: przetłumaczenie CV na angielski
    Od: "Handlowiec" <h...@o...pl>

    Witam!

    poszukuję osoby, która przetłumaczy moje CV na język angielski. CV
    informatyka. Oczywiście odpłatnie.

    Wieslaw
    w...@5...it.pl

  • 2. Data: 2004-06-25 18:18:55
    Temat: Re: przetłumaczenie CV na angielski
    Od: "Olleo" <O...@c...tlen.pl>

    > poszukuję osoby, która przetłumaczy moje CV na język angielski. CV
    > informatyka. Oczywiście odpłatnie.

    A nie jest tak, ze jesli ktos wymaga CV w angielskim, to oczekuje znajomosci
    tego jezyka od kandydata?
    --
    Olleo

  • 3. Data: 2004-06-25 18:26:54
    Od: "Handlowiec" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Olleo" <O...@c...tlen.pl> napisał w wiadomości

    > A nie jest tak, ze jesli ktos wymaga CV w angielskim, to oczekuje
    znajomosci
    > tego jezyka od kandydata?

    Nie zawsze. Pofantazjuj trochę.

    Wieslaw

  • 4. Data: 2004-06-25 22:16:15
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Nie zawsze. Pofantazjuj trochę.

    Moze lepiej zejsc na ziemie jednak ...
    Po co komus, kto nie czyta po polsku, informatyk, ktory nie pisze po
    angielsku?

    Wojtek

  • 5. Data: 2004-06-25 23:34:59
    Temat: Odp: przetłumaczenie CV na angielski
    Od: "rihoo" <r...@w...pl>

    > Moze lepiej zejsc na ziemie jednak ...
    > Po co komus, kto nie czyta po polsku, informatyk, ktory nie pisze po
    > angielsku?

    A po co komuś, kto nie umie się wyrazić sensownie?

  • 6. Data: 2004-06-26 11:53:47
    Od: "::WiReFreEE::" <m...@c...pl>

    To co z ciebie za informatyk jak nie znasz angielskiego ?
    Lepiej poszukaj pracy na wawelu kolo smoka .

  • 7. Data: 2004-06-26 14:55:52
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    ::WiReFreEE::; <cbjo9o$5mc$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > To co z ciebie za informatyk jak nie znasz angielskiego ?
    > Lepiej poszukaj pracy na wawelu kolo smoka .

    A skąd wiesz, że nie zna? Może nie jest w nim na tyle oblatany i sądzi,
    że pisząc CV mógłby strzelić jakimś głupim sformułowaniem, albo
    niezręcznością językową?

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 8. Data: 2004-06-27 01:09:11
    Od: "terrorysta" <t...@g...pl>

    > To co z ciebie za informatyk jak nie znasz angielskiego ?
    > Lepiej poszukaj pracy na wawelu kolo smoka .

    pajac!
    t.

  • 9. Data: 2004-06-27 01:10:13
    Od: "terrorysta" <t...@g...pl>

    pl.hum.tlumaczenia
    t.

  • 10. Data: 2004-06-27 11:37:17
    Od: <m...@b...com>

    "Handlowiec" <h...@o...pl> wrote in message
    | Witam!
    |
    | poszukuję osoby, która przetłumaczy moje CV na język angielski. CV
    | informatyka. Oczywiście odpłatnie.

    zapytaj w pl.hum.tlumaczenia, ew. przez google + agencje. nie zapomnij
    dodac, na jaki rynek (brytyjski, amerykanski, etc)

    marek