PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki po raz kolejny

  • 1. Data: 2005-12-07 17:43:31
    Temat: zarobki po raz kolejny
    Od: neuro <s...@s...org>

    witam

    Na swoje usprawiedliwienie dodam ze szukalem w archiwum i nie ma
    Ile moze sobie zazyczyc specjalista ds marketingu w warszawskiej (to
    wazne :) firmie zajmujacem sie prdukcja oprogramowania i gier?
    Odpwiedzi w stylu" od 1000 do 10000" moge udzielic sobie sam wiec
    oszczedzcie prosze :)

    I jeszcze jedno - w razie przeprowadzki do warszawy musialbym sam
    utrzymac rodzine, bo zona 3 mce temu urodzila nam syna i wole
    zainwestowac w rozwoj psychiczny potomka i zostawic przynajmniej na
    razie mamusie z pociecha. Stad pytanie - ile musze miec netto zeby
    godziwie przezyc miesac w warszawie + wynajc mieszkanie ok 2,3 pokojowe
    wdziecznym bede za sugestie

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-12-07 18:52:42
    Temat: Re: zarobki po raz kolejny
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    idz do takiej firmy i sie zapytaj ile mozesz "zachciec" za taka prace
    :]
    jak sam sobie mozesz odpowiedziec to czemu pytasz

  • 3. Data: 2005-12-07 19:04:33
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@N...pl>

    "neuro" <s...@s...org> wrote in message

> [...]
    > razie mamusie z pociecha. Stad pytanie - ile musze miec netto zeby
    > godziwie przezyc miesac w warszawie + wynajc mieszkanie ok 2,3 pokojowe

    3.5 - 4 kpln

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot

  • 4. Data: 2005-12-07 20:36:50
    Od: neuro <s...@s...org>

    Cyprian Prochot napisał(a):

    > 3.5 - 4 kpln

    dzieki
    to dolna granica widelek, w ktore mam nadzieje sie wstrzelic

    zdrowia
    n.

  • 5. Data: 2005-12-08 11:48:17
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    neuro wrote:

> [...]
    > wazne :) firmie zajmujacem sie prdukcja oprogramowania i gier?
    > Odpwiedzi w stylu" od 1000 do 10000" moge udzielic sobie sam wiec

    Pytanie zasadnicze - specjalista z jakim doświadzczeniem/kontaktami?

    Tobi

  • 6. Data: 2005-12-08 15:54:29
    Od: neuro <s...@s...org>

    Tobi napisał(a):
    > neuro wrote:

    > Pytanie zasadnicze - specjalista z jakim doświadzczeniem/kontaktami?

    Prawie 3letnie doswiadczenie m.in w stacji radiowej, klubie muzycznym,
    firmie tworzacej elektroniczne narzedzia marketingowe
    Kontakty w zwiazku z tym subiektywnie szerokie, ale to ciezko mierzalna
    wartosc

    zdrowia,
    n.

  • 7. Data: 2005-12-08 15:56:07
    Od: neuro <s...@s...org>

    neuro napisał(a):

> [...]
    > firmie tworzacej elektroniczne narzedzia marketingowe
    > Kontakty w zwiazku z tym subiektywnie szerokie, ale to ciezko mierzalna

    i jescze angiekski perfekt w mowie i pismie :)