PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ubezpieczenie zdrowotne a niepracujacy wspolmalzonek

  • 1. Data: 2005-12-07 10:02:42
    Temat: Ubezpieczenie zdrowotne a niepracujacy wspolmalzonek
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Witam
    Wiem ze w sytuacji kiedy jedno ze wspolmalzonkow pracuje na
    umowe-o-prace i ma odprowadzane wszelkie skladki "ZUSowskie" to drugiemu
    ze wspolmalzonkow przysluguje z tego tytulu ubezpieczenie zdrowotne
    (wizyty u lekarza, pobyt w szpitalu, porod itp). Tylko mam pytanie - czy
    mozliwa jest sytuacja zeby ten niepracujacy wspolmalzonek byl
    rownoczesnie niezarejestrowany w urzedzie pracy (to akurat chyba jest
    mozliwe) i rownoczesnie osiagal dochody z tytulu umowy-o-dzielo?
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 2. Data: 2005-12-08 18:50:29
    Od: "filigaro" <f...@o...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:dn6d0b$42u$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > niezarejestrowany w urzedzie pracy (to akurat chyba jest mozliwe) i
    > rownoczesnie osiagal dochody z tytulu umowy-o-dzielo?
    - tak