PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Sądzie

  • 1. Data: 2005-12-07 10:07:41
    Temat: Praca w Sądzie
    Od: "Lyntus" <T...@o...pl>

    Orientuje sie ktos moze czy trudno jest dostac prace w sadzie jako urzednik?
    Jestem po administracji na wydziale Prawa i Administracji i zastanawiam sie
    czy jezeli zloze papiery o prace do sadu (we Wrocławiu) to bez znajomosci
    bede mial jakies szanse.

    Pozdr.

  • 2. Data: 2005-12-07 10:45:20
    Temat: Działalność - mycie okien
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    Co myślicie o takiej działalność, w mieście ok 120 tys. W dwie-trzy osoby myć
    szyby w sklepach i instytucjach. Coś jak na wzór angielski :-)

    Pozdr
    Kriss

  • 3. Data: 2005-12-07 11:45:01
    Temat: Re: Praca w Sądzie
    Od: "Jaga" <j...@i...pl>

    > Orientuje sie ktos moze czy trudno jest dostac prace w sadzie jako
    > urzednik?
    > Jestem po administracji na wydziale Prawa i Administracji i zastanawiam
    > sie

    Jesli nikt z Twojej rodziny tam nie pracuje to zapomnij ! Tam miejsca pewnie
    sa już obsadzone nawet dla dzieci i wnuczkow, ktore się jeszcze nie
    narodziły :)

    Aga

  • 4. Data: 2005-12-07 11:57:41
    Od: "Bartek" <bartm@*SPAM*epf.pl>

    > Jesli nikt z Twojej rodziny tam nie pracuje to zapomnij ! Tam miejsca
    pewnie
    > sa już obsadzone nawet dla dzieci i wnuczkow, ktore się jeszcze nie
    > narodziły :)

    Potwierdzam. Bardzo ciezko sie dostac. Poza tym jak Ci sie uda to dostaniesz
    1/4 etatu + 3/4 umowa zlecenie ...zaczynajac od 5zl netto za h.

  • 5. Data: 2005-12-07 19:04:33
    Od: "HeFToL" <k...@w...pl>

    w sądach itp pracują całe rodziny. Babcia, córka, wnuki, szwagier itp itp.
    Jak wogóle szukają pracowników np. poprzez urząd pracy i sie do nich
    zgłosisz to Ci odpowiedzą, że nikogo nie szukają albo, że juz daaawno
    nieaktualne(wiem z doświadczenia)