PracaGrupypl.praca.dyskusje › Działalność - mycie okien

  • 1. Data: 2005-12-07 10:49:13
    Temat: Działalność - mycie okien
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    Co myślicie o takiej działalność, w mieście ok 120 tys. W dwie-trzy osoby myć
    szyby w sklepach i instytucjach. Coś jak na wzór angielski :-)

    Pozdr
    Kriss

  • 2. Data: 2005-12-07 10:52:58
    Temat: Re: Działalność - mycie okien
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Kriss" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Coś jak na wzór angielski :-)

    A na czym polega ten wzór? Od lewej strony zaczynają?

    vertret

  • 3. Data: 2005-12-07 12:14:28
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > A na czym polega ten wzór? Od lewej strony zaczynają?

    Tam jest to bardzo popularne i na codzień widoczne

    Kriss

  • 4. Data: 2005-12-07 12:47:07
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

> [...]
    > myć
    > szyby w sklepach i instytucjach. Coś jak na wzór angielski :-)

    Mozesz z tego cos wartosciowego miec, jesli Twoja ekipa i Ty macie
    uprawnienia wysokosciowe i jest odpowiednia ilosc wielopietrowych biurowcow
    w miescie. Z tego, co wiem, tylko wysokosciowe mycie okien sie oplaca - ze
    wzgledu na ograniczona ilosc osob z uprawnieniami. Okna, ktore moze umyc
    kazdy, sa opanowane przez czarny rynek lub spoldzielnie studenckie,
    konkurowanie z jednym czy drugim jako DG nie daje dobrych perspektyw.

    I.

  • 5. Data: 2005-12-07 12:51:10
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    Użytkownik Kriss napisał:

    > Tam jest to bardzo popularne i na codzień widoczne

    A u nas jest niepopularne wiec zbyt duzo klientow to bys nie mial.

  • 6. Data: 2005-12-07 19:12:53
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    Dzięki za opinię. Chyba jednak przebadam rynek osobiście.

    Pozdr
    Kriss

  • 7. Data: 2005-12-07 19:45:56
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Kriss napisał(a):
    > Dzięki za opinię. Chyba jednak przebadam rynek osobiście.

    Nie ma co badać.
    W Polsce popularne jest mycie samemu albo nie mycie wcale albo mycie
    przez praktykantów.

    Ponieważ nie ma takiej potrzeby jak mycie okien, musiałbyś zainwestować
    w marketing potężne kwoty żeby ją rozbudzić albo zainwestować samego
    siebie, żeby zaoszczędzić koszty (np. do ulotek etc.).

    Usługa, jaką byś oferował byłaby ściśle lokalna, co samo w sobie
    ogranicza możliwości powodzenia.

    Z autopsji znam 3 firmy zajmujące się podobnymi usługami, nieliche pod
    względem umiejętności osób zarządzających i metod docierania do klientów
    i żadna sobie dobrze nie radzi.

    Pozdrawiam
    m.

  • 8. Data: 2005-12-09 15:20:19
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    Użytkownik "Kriss" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Coś jak na wzór angielski :-)
    :)Tylko te okna u nas są troszke inne:)Bardzo rzadko spotyka się okna
    otwierane do góry:)a własnie z takimi jest problem w kwestii czystości:)no
    bo jak masz umyć jeśli dół po otwarciu zakrywa górę np na 3 piętrze?
    pozdrawiam ania

  • 9. Data: 2005-12-09 15:46:54
    Od: jerry <j...@i...pl>

> [...]
    > otwierane do góry:)a własnie z takimi jest problem w kwestii czystości:)no
    > bo jak masz umyć jeśli dół po otwarciu zakrywa górę np na 3 piętrze?

    Dokładnie o to autorowi chodziło.
    LOL