PracaGrupypl.praca.dyskusje › Działalność - komputerowo korepetycje + help desk

  • 1. Data: 2005-12-07 10:47:24
    Temat: Działalność - komputerowo korepetycje + help desk
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    Co myślicie o takiej działalność, w mieście ok 120 tys. korepetycje + help desk
    w domu u klienta lub korepetycje u siebie ?

    Pozdr
    Kriss

  • 2. Data: 2005-12-07 11:05:54
    Od: jerry <j...@i...pl>

    Użytkownik Kriss napisał:

    > Co myślicie o takiej działalność, w mieście ok 120 tys. korepetycje + help desk
    > w domu u klienta lub korepetycje u siebie ?

    Widzę po Twoich pytaniach że usilnie chcesz przejść na własny rachunek
    tylko szukasz branży ;) Jednak to o czym piszesz w tym wątku to porażka.
    Już lepsze jest to mycie okien.

  • 3. Data: 2005-12-07 11:06:08
    Od: jerry <j...@i...pl>

  • 4. Data: 2005-12-07 11:10:29
    Od: "Michał T" <l...@N...pl>

    > Widzę po Twoich pytaniach że usilnie chcesz przejść na własny rachunek
    > tylko szukasz branży ;) Jednak to o czym piszesz w tym wątku to porażka.
    > Już lepsze jest to mycie okien ;)

    Zależy z czego te korki.

  • 5. Data: 2005-12-07 11:11:21
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Kriss porozsypywal nastepujace haczki:
    > Co myślicie o takiej działalność, w mieście ok 120 tys. korepetycje + help desk
    > w domu u klienta lub korepetycje u siebie ?
    Ty prowadzisz badania jakies czy trollujesz?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 6. Data: 2005-12-07 12:18:23
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > Widzę po Twoich pytaniach że usilnie chcesz przejść na własny rachunek
    > tylko szukasz branży ;)

    Racja, chciałbym ruszyć z czymś własnym. Ze względów finansowych coś co nie
    wymaga dużych wkładów.

    Jednak to o czym piszesz w tym wątku to porażka.
    > Już lepsze jest to mycie okien ;)

    Ale porażka bo tak Ci się wydaje czy masz jakieś doświadczenie ? Słyszałeś o
    czym takim?

    Kriss

  • 7. Data: 2005-12-07 12:21:02
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > Zależy z czego te korki.

    Podstaw kompa, office, corel, itp. Nic specjalistycznego bo ludzie już na takim
    poziomie się uczą sami :-) Jest wiele osób, które mają kompy ale nie bardzo
    wiedzą jak je wykorzystać. Wiem po rodzinie.

    Kriss

  • 8. Data: 2005-12-07 12:50:18
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    Użytkownik Kriss napisał:
    > Co myślicie o takiej działalność, w mieście ok 120 tys. korepetycje + help desk
    > w domu u klienta lub korepetycje u siebie ?

    Strasznie meczacy sposob zarabiania. No i niezbyt poplatny. Ale jesli ci
    sie chce...

  • 9. Data: 2005-12-07 13:04:16
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "Kriss" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bardzo
    > wiedzą jak je wykorzystać. Wiem po rodzinie.

    Zeby ludzie chcieli zaplacic za opanowanie jakiejs umiejetnosci, musza czuc,
    ze jej potrzebuja, na tyle, zeby byc zmotywowani do platnej nauki. A to sie
    dzieje glownie wtedy, gdy jest to im potrzebne do pracy zarobkowej.
    W moim miescie fajny rynek na takie korepetycje byl za czasow, gdy wchodzila
    komputeryzacja i mnostwo pan z biura w srednim wieku poczulo, ze ich kariera
    zawodowa zalezy od opanowania office'a i kilku innych rzeczy. Potem to
    wygaslo, rynek sie nasycil wiedza z podstaw - tzn. gdy przecietny czlowiek
    potrzebuje sie czegos z podstaw dowiedziec, to ma w zasiegu reki, wsrod
    rodziny, wspopracownikow, znajomych itd. osoby, ktore mu odpowiedza na
    pytanie w ramach przyjacielskiej przyslugi. Rynek sie przeniosl od tamtego
    czasu o stopien wyzej, tzn. teraz jest umiarkowany popyt na nauczanie
    specjalistyczne - rozne CADy itp. zbadaj, jak to jest w Twoim miescie, bo
    dla mnie wydaje sie malo prawdopodobne, zeby zglaszali sie klienci chcacy
    sobie cos opanowac dla samej przyjemnosci.

    I.

  • 10. Data: 2005-12-07 14:27:54
    Od: jerry <j...@i...pl>

    > Ale porażka bo tak Ci się wydaje czy masz jakieś doświadczenie ? Słyszałeś o
    > czym takim?

    1. Zbyt wielu ludzi się na tym zna. Byle łebek niedługo po 1 komuni (gdy
    dostanie kompa) potrafi zainstalować winde...reszta idzie jeszcze
    łatwiej. Jego mama windy nie zainstaluje ale na pewno dowie sie od
    synka jak posługiwać się Office. Do czego zmierzam -> patrz post Immony.
    Ja to tylko potwierdzam - zawsze znajdzie się ktoś "pod ręką" kto
    wytłumaczy podstawy. Nikt za to nie będzie płacił.
    Jeżeli zaś ofertę kierujesz do instytucji i firm to jest ona zbyt uboga.
    Tam ważne są szkolenia i certyfikaty, lub chociaż świadectwa ukończenia
    kursu.
    Może bardziej kierunek -> helpdesk, komputerowe pogotowie serwisowe. To
    ma szansę przerodzić się w firmę zajmującą się instalatorstwem sieciowym
    i opieką serwisową dla firm i instytucji. Ale to wszystko zależy od
    rynku - musisz go wybadać pod tym kątem.

    pozdrawiam,