PracaGrupypl.praca.dyskusje › wysokosc plac/wydajnosc

  • 41. Data: 2006-08-18 11:13:33
    Temat: Re: wysokosc plac/wydajnosc
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    glosnetu wrote:

    > Nie lubie jezdzic/chodzic daleko po zwykle zakupy, godzac sie z
    > kosztami wygody = wyzszymi cenami. To zwykla kalkulacja.

    hehehe w wielu wypadkach - byc moze wynikaja te przypadki z duzej
    konkurencji w okolicy, wiele rzeczy w sklepie pod blokiem mam taniej i w
    wiekszym wyborze niz w pobliskich hipermarketach :) Do marketu chodze,
    jak pobliski bankomat jest nieczynny, a potrzebuje na cos gotowki, to
    czasem zajrze.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 42. Data: 2006-08-18 15:31:53
    Od: m...@g...com

    glosnetu wrote:

    > Nie lubie jezdzic/chodzic daleko po zwykle zakupy, godzac sie z
    > kosztami wygody = wyzszymi cenami. To zwykla kalkulacja.

    A nie spotkałeś się nigdy z takim przypadkiem że ludzie idą do sklepu gdzie
    mają dalej i drożej, ale wolą tam kupować niż w sklepie który jest ciutkę
    bliżej?

    p. m.

  • 43. Data: 2006-08-19 19:03:52
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 Aug 2006 12:47:53 +1200, Immona <c...@n...gmailu>
    wklepał(-a):

    >To przyklad zachowan zupelnie dla mnie niezrozumialych. Nie byla to
    >budzetowka, gdzie usprawnienie pracy moglo uczynic kilka obsadzonych
    >przez krewnych i znajomych etatow zbednymi. Opor przed samym pomyslem
    >mozna okreslic jako paniczny. Do dzis nie rozumiem motywow. Sabotaz
    >lokalnego kierownictwa odpada, bo bardzo nerwowo starali sie wszystkich
    >nakrecac, ze musimy wypracowywac odpowiedni zysk i ich premie z
    >pewnoscia byly zalezne od efektow.

    To jest mentalność niektórych osób i nie ma tu znaczenia, czy firma jest
    zagraniczna czy międzygalaktyczna. :)
    Niestety opór (a raczej upór), nielogiczność postępowania, brak umiejętności
    wyciągania wniosków pokutuje u wielu osób, również tych na wysokich
    stanowiskach. Niektórzy to "betony" i nawet jak im się to powie wprost, to
    niewiele to zmienia. Bynajmniej nie chodzi tu tylko o osoby starsze.