PracaGrupypl.praca.dyskusje › dystrybutor

  • 1. Data: 2006-08-12 20:16:38
    Temat: dystrybutor
    Od: j...@i...pl

    Praca w domu! Czy jestes gotow na cos takiego? Badz szefem dla siebie.
    Za sprawa interesu on-line pozostajac w zaciszu domowego ogniska
    zyskujesz imponujace zarobki. Mozesz dodatkowo zarobic nawet 5000zl
    pracujac w pelnym lub niepelnym wymiarze godzin. Niemozliwe? Sprawdz!
    Wszystko, czego potrzebujesz to komputer z dostepem do sieci. Sam
    ustalasz wlasny plan zajec. Zarzadzajacy systemem Web gwarantuje pelne
    przeszkolenie. kontakt: j...@i...pl

  • 2. Data: 2006-08-12 20:55:12
    Temat: Re: dystrybutor
    Od: PiotrK <kviat@NIE_DLA_SPAMUfantastyka.com.pl>

    j...@i...pl napisał(a):
> [...]
    > Wszystko, czego potrzebujesz to komputer z dostepem do sieci. Sam
    > ustalasz wlasny plan zajec. Zarzadzajacy systemem Web gwarantuje pelne

    Kolejny z maturą od Giertycha :/

    pozdrawiam
    (resztę grupowiczów)

  • 3. Data: 2006-08-12 21:55:49
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiotrK" <kviat@NIE_DLA_SPAMUfantastyka.com.pl> napisał w
    wiadomości news:44de4033$1@news.home.net.pl...

    > Kolejny z maturą od Giertycha :/

    Swoją drogą skąd tyle frajerów którzy już w tym są ?? Gazety pełne ogłoszeń,
    sieć też, co oni z tego mają że taki kit im się chce wciskać ???

  • 4. Data: 2006-08-12 22:14:13
    Od: "Adrian S." <a...@a...ch.pw.edu.pl.rtfm>

    Użytkownik Michał popełnił co następuje:

> [...]
    >
    > Swoją drogą skąd tyle frajerów którzy już w tym są ?? Gazety pełne
    > ogłoszeń, sieć też, co oni z tego mają że taki kit im się chce

    Zarób już dziś! W nagrodę wieczna wdzięczność czytaczy grupy
    pl.praca.dyskusje ! Napisz programik zgłaszający operatorowi danego
    użyszkodnika naruszenie zasad korzystania z grupy!

    --
    Adrian S.

    "Dyskietki ? To te plastikowe kwadraciki
    do flashowania biosów w pecetach ?"
    Autor nieznany niestety...

  • 5. Data: 2006-08-13 09:32:59
    Od: Juzek Kocmientka <k...@i...pl>

    j...@i...pl napisał(a):

    > Praca w domu! Czy jestes gotow na cos takiego? Badz szefem dla siebie.
    > Za sprawa interesu on-line pozostajac w zaciszu domowego ogniska
    > zyskujesz imponujace zarobki.

    Byłeś na tyle GŁUPI żeby dać się nabrać na proste wciskanie kitu i
    uwierzyłeś w ogromne zarobki. Efekt: jesteś kolejnym z łańuszka frajerów
    którzy wysyłają kasę organizatorom piramidki.

    > Mozesz dodatkowo zarobic nawet 5000zl
    > pracujac w pelnym lub niepelnym wymiarze godzin.

    Żałosne. Czemu nie piszesz 10 000. Albo 1 000 000? Nie zarobisz w tej
    piramidce frajerze nawet na lody w restauracji a jak już się
    zorientujesz, że zostałeś wyruchany to pretensje będziesz mógł mieć
    tylko do siebie.

    > Niemozliwe? Sprawdz!

    Po co? Ja nie spałem na lekcjach w szkole średniej :D

    > Wszystko, czego potrzebujesz to komputer z dostepem do sieci. Sam
    > ustalasz wlasny plan zajec. Zarzadzajacy systemem Web gwarantuje pelne
    > przeszkolenie. kontakt: j...@i...pl

    Zarządzający systemem Web - puknij się w WEB :>