PracaGrupypl.praca.dyskusje › współpraca z programistami z innych państw

  • 11. Data: 2006-07-21 12:54:20
    Temat: Re: współpraca z programistami z innych państw
    Od: 3lancer <3...@v...pl>

    co robię sobie prywatnie po godzinach to robię prywatnie a co na
    zlecenie klienta w ramach pracy to co innego - nie jestem zawodowym
    programistą ale po godzinach różne rzeczy zdarza się zrobić...mam
    nadzieję, że dość precyzyjnie się wytłumaczyłem :)

  • 12. Data: 2006-07-21 18:10:54
    Od: "Tomek" <d...@n...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:e9qhh0$4tb$1@inews.gazeta.pl...
    > przedpisca napisal ze szuka *programistek* a nie programistow - mysle ze
    > celowo tak napisal ;P

    LOL hahahhha

    A na serio, to skoro nie zamierza autor watku placic mniej tymze
    programistom z zagranicy, to jednak czemu nie poszuka konkretnie w Polsce.
    Bezrobocie mimo wszystko mamy duze, a jesli chodzi o wyksztalcenie i ludzi
    zdolnych to nie wierze ze ich u nas nie ma.

  • 13. Data: 2006-07-21 20:40:03
    Od: FOX <u...@c...xx>

    3lancer napisał(a):
> [...]
    > programistą ale po godzinach różne rzeczy zdarza się zrobić...mam
    > nadzieję, że dość precyzyjnie się wytłumaczyłem :)

    Czyli krótko mówiąc po godzinach psujesz rynek zawodowym programistom ?

    Pozdr.
    FOX

  • 14. Data: 2006-07-21 22:48:30
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "FOX" <u...@c...xx> napisał w wiadomości

    > Czyli krótko mówiąc po godzinach psujesz rynek zawodowym programistom ?

    Jak marnym musi być programista, żeby mu amator mógł popsuć rynek. Kaczor ma
    rację, egoizm korporacyjny jest wszechobecny i dobije ten biedny kraj.

  • 15. Data: 2006-07-21 22:52:37
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > [zwlaszcza w kontekcie tego:
    > http://groups.google.pl/group/pl.praca.szukana/brows
    e_frm/thread/22e0cb0816fd34a/

    ROTFL .. no tu sie usmialem. Ciekawe jak to wyglada w kontekscie ustawy
    o zakazie konkurencji ... chyba ze sam jest pracodawcą, to moze sobie
    "po pracy" prywatnie dorabiac ? :D

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 16. Data: 2006-07-22 03:04:33
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    KrzysiekPP napisał(a):
    e_frm/thread/22e0cb0816fd34a/

    > ROTFL .. no tu sie usmialem. Ciekawe jak to wyglada w kontekscie ustawy
    > o zakazie konkurencji ... chyba ze sam jest pracodawcą, to moze sobie
    > "po pracy" prywatnie dorabiac ? :D

    Ustawa o zakazie konkurencji? Mógłbyś rzucić jakimś linkiem?

    p. m.

  • 17. Data: 2006-07-22 19:42:52
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Ustawa o zakazie konkurencji? Mógłbyś rzucić jakimś linkiem?

    Nie :P

    Generalnie chodzi o to, ze jesli pracujesz u kogos na jakas umowe ...
    np. na zwykłą umowe o prace, to nie mozesz jednoczesnie bez zgody
    pracodawcy prowadzic takiej samej działalnosci "prywatnie" (np. DG)
    czyli tworzyc mu konkurencji.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 18. Data: 2006-07-22 19:57:48
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    KrzysiekPP wrote:
> [...]
    > np. na zwykłą umowe o prace, to nie mozesz jednoczesnie bez zgody
    > pracodawcy prowadzic takiej samej działalnosci "prywatnie" (np. DG)

    Mógłbyś podać jednak podstawę prawną?

    --
    pozdrawiam,
    Michał

  • 19. Data: 2006-07-22 20:23:32
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    mgl napisał(a):

    > Mógłbyś podać jednak podstawę prawną?

    w pewnym zakresie (zwlaszcza: wykorzystywanie cudzych informacji
    stanowiacych tajemnice przedsiebiorcy) moznaby sie powolac na art 11
    ust 1-2 Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

    Oczywiscie - tylko w pewnym zakresie.

    --

    glos

  • 20. Data: 2006-07-24 01:53:16
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    KrzysiekPP napisał(a):

> [...]
    > np. na zwykłą umowe o prace, to nie mozesz jednoczesnie bez zgody
    > pracodawcy prowadzic takiej samej działalnosci "prywatnie" (np. DG)

    A to ciekawe, to w takim razie po co się podpisuje masowo klauzule
    antykonkurencyjne, skoro to jest regulowane ustawowo?.

    p. m.