PracaGrupypl.praca.dyskusje › Równoważny system czasu pracy dla kierowców

  • 1. Data: 2006-07-20 20:43:15
    Temat: Równoważny system czasu pracy dla kierowców
    Od: "Karolina" <k...@w...pl>

    Witam
    czy ktoś stosuje może u siebie w firmie równowazny sysytem czasu
    pracy dla kierowców? Czytałam kilka przykładowych regulaminów z
    takim zapisem ale nie bardzo wiem jak to zastosowac w praktyce. Czy dla
    takich kierowców trzeba sporządzac grafik? Zaznaczam, że są to
    kierowcy samochodów osobowych i ich praca nie jest związana z
    żadnymi transportami międzynarodowymi itp.