PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca student, skladki

  • 1. Data: 2006-07-21 13:11:24
    Temat: praca student, skladki
    Od: "Irving" <n...@w...pl>

    Witam,
    jezeli student otrzymuje brutto 750 zl, to ile wychodzi netto? Co sie
    odlicza w tym przypadku?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-07-21 13:15:24
    Temat: Re: praca student, skladki
    Od: "Irving" <n...@w...pl>

    interesuje mnie 2 przypadki: praca na zlecenie i umowa o prace

  • 3. Data: 2006-07-21 13:17:13
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Irving porozsypywal nastepujace haczki:
    > jezeli student otrzymuje brutto 750 zl, to ile wychodzi netto? Co sie
    > odlicza w tym przypadku?
    Student ma umowe-zlecenie, o dzielo, etat (raczej malo prawdopodobne)
    czy co? Niech sie zdecyduje, nastepnie poszuka w googlach kalkulatora
    brutto-netto i sobie policzy
    --
    badzio

  • 4. Data: 2006-07-21 21:23:15
    Od: "Litwin Bartłomiej" <b...@g...pl>

    brutto minus 30 procent==netto czyli na reke
    to taki szybki przelicznik
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-07-21 21:25:12
    Od: "Litwin Bartłomiej" <b...@g...pl>

    ale przy takich stawkach to ja bym sie nie zastanawial nad pieniedzmi tylko
    czy warto.
    bo ta stawka jest naprawde groszowa :)

  • 6. Data: 2006-07-22 06:17:24
    Od: "RT" <r...@W...com>

    > Witam,
    > jezeli student otrzymuje brutto 750 zl, to ile wychodzi netto? Co sie
    > odlicza w tym przypadku?
    > pozdrawiam

    Jesli zarabiasz tylko przez wakacje i nie przekroczysz lacznie ze wszystkich
    umow o dzielo/zlecenie/pracy kwoty 2800zl (brutto)
    to nie bedziasz placila podatku i pracodawca moze odrazu wyplacic Ci kwote
    brutto (po wypelnieniu odpowiedniego
    formularza w urzedzie pracy ) lub otrzymasz zwrot po wypelnieniu pitu. Jesli
    chodzi o umowe o prace
    to chyba 10% idzie na ZUS oraz chyba 19% normalnego podatku (umowa o
    prace,dzielo,zlecenie).
    Dla studentow najwygodniejsze sa umowy o dzielo i zlecenie.

    Pozdrawiam

    RT