PracaGrupypl.praca.dyskusje › Programista .Net

  • 1. Data: 2006-07-21 07:47:27
    Temat: Programista .Net
    Od: p...@w...pl

    Jestesmy Biurem Doradztwa Personalnego, które dostarcza
    przedsiebiorstwom szeroki zakres uslug z obszaru Zarzadzania
    Zasobami Ludzkimi.
    Dla naszego Klienta renomowanej firmy z branzy IT poszukujemy osób na
    stanowisko:

    Programista .Net
    Nr. ref. 76/18/PN

    Wymagania:
    -Preferowane wyksztalcenie wyzsze;
    -Min. 1 rok doswiadczenia w programowaniu na platformie .Net w jezyku
    C#;
    -Umiejetnosc programowania w technologii .Net w jezyku C#;
    -Znajomosc technologii bazodanowej MS SQL i jezyka SQL;
    -Znajomosc narzedzi programistycznych: MS VisualStudio, CVS, MS VSS;
    -Umiejetnosc samodzielnego przygotowania i wykonania testów
    podstawowych (unit test);
    -Umiejetnosc przygotowania dokumentacji technicznej;
    -Umiejetnosc pracy w zespole;

    Zakres obowiazków:
    -Programowanie modulów funkcjonalnych aplikacji wielowarstwowych i
    wielokatowych
    w technologii .Net;
    -Przygotowanie i wykonywanie testów podstawowych (unit test);
    -Wspólpraca z zespolem testerów w przygotowaniu i przeprowadzeniu
    testów wyzszego poziomu (modulów, integracyjnych);
    -Wspólpraca z projektantami i analitykami w tworzeniu projektu
    technicznego rozwiazania;

    Dodatkowe informacje:
    -Umowe o prace;
    -Mozliwosc rozwoju i awansu pionowego;
    -Szkolenia;
    -Narzedzia pracy;
    -Atrakcyjny system wynagrodzen;

    Kontakt:
    Aplikacje - CV ze zdjeciem oraz list motywacyjny, podpisane
    imieniem i nazwiskiem prosimy przesylac na podany adres e-mail
    p...@w...pl. W temacie wiadomosci prosze wpisac numer
    referencyjny stanowiska.

  • 2. Data: 2006-07-21 07:48:46
    Temat: Re: Programista .Net
    Od: TLP <t...@s...pl>

    Dnia 21-07-2006 o 09:47:27 <p...@w...pl> napisał(a):

    > Jestesmy Biurem Doradztwa Personalnego, które dostarcza
    > przedsiebiorstwom szeroki zakres uslug z obszaru Zarzadzania
    > Zasobami Ludzkimi.

    to powinniście, do ciężkiej cholery, wiedzieć, gdzie się zamieszcza
    ogłoszenia, a gdzie nie.
    --
    TLP

  • 3. Data: 2006-07-21 08:35:07
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TLP" <t...@s...pl> napisał w wiadomości

    > to powinniście, do ciężkiej cholery, wiedzieć, gdzie się zamieszcza
    > ogłoszenia, a gdzie nie.

    Ciekawe dlaczego nie pojadą np. do Irlandi i nie powiedzziedzą do jakiegoś
    gościa "wracaj dajemy więcej".

  • 4. Data: 2006-07-21 08:49:07
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    TLP wrote:

    > to powinniście, do ciężkiej cholery, wiedzieć, gdzie się zamieszcza
    > ogłoszenia, a gdzie nie.
    > --TLP

    I nie wiedza jak
    pomine brak proponowanego wynagrodzenia, brak firmy dla ktorej
    rekrutuja, ale brak lokalizacji firmy tez jest istotny...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 5. Data: 2006-07-21 11:25:17
    Od: "Aleksander Galicki" <t...@W...gazeta.pl>

    > Zakres obowiazk=F3w:
    > -Programowanie modul=F3w funkcjonalnych aplikacji wielowarstwowych i
    > wielokatowych

    Aplikacje wielokatowe?! Co to takiego?

    A.

  • 6. Data: 2006-07-21 11:40:01
    Od: herakles <h...@b...pl>

    Aleksander Galicki wrote:

    > Aplikacje wielokatowe?! Co to takiego?
    Wizja przyszłości

  • 7. Data: 2006-07-21 12:27:42
    Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null>

    Uzytkownik <p...@w...pl> napisal w wiadomosci
    s.com...
    Jestesmy Biurem Doradztwa Personalnego,
    Odkiedy to zamiast "Spamerami" pisze sie "Biurem Doradztwa Personalnego" ?

  • 8. Data: 2006-07-21 19:16:07
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Aleksander Galicki wrote:

    > Aplikacje wielokatowe?! Co to takiego?

    Cicho :) Kiedyś miałem taki przypadek, że ogólnie o znajomość
    technologii i języków programowania pytała mnie panienka, która
    podobnie przekręcała nazwy i było śmiesznie.