PracaGrupypl.praca.dyskusje › współpraca z programistami z innych państw

  • 1. Data: 2006-07-21 10:07:54
    Temat: współpraca z programistami z innych państw
    Od: 3lancer <3...@v...pl>

    Witam,

    Chętnie nawiązałbym współpracę z programistami/firmami programistycznymi
    np z Czech, Słowacji, Ukrainy czy Białorusi. Macie jakieś doświadczenia
    w tego typu współpracy? Może możecie mi polecić jakiś zespół
    progrmaistów/firmę/programistę stamtąd?

    Pozdrawiam i zgóry dzięki :)

    3lancer[(at])vp.pl

  • 2. Data: 2006-07-21 10:23:07
    Temat: Re: współpraca z programistami z innych państw
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    3lancer wrote:
> [...]
    > np z Czech, Słowacji, Ukrainy czy Białorusi. Macie jakieś doświadczenia
    > w tego typu współpracy? Może możecie mi polecić jakiś zespół

    Może coś więcej - o co Ci chodzi? Grupy miedzynarodowe ect sa. Rozny
    jest ich status, rozne nastawienie, rozne rzeczy robia. Jedni
    oprogramowuja sprzet, inni pisza programy uzytkowe. Jedni robia to za
    darmo, inni za pieniadze, jedni w ramach hobby ect.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 3. Data: 2006-07-21 10:38:46
    Od: 3lancer <3...@v...pl>

> [...]
    > oprogramowuja sprzet, inni pisza programy uzytkowe. Jedni robia to za
    > darmo, inni za pieniadze, jedni w ramach hobby ect.

    hehe - jesli będą chcieli pracowac z darmo / hobbystycznie to super :)
    A tak na serio - mam kilkanaście projektów w których brakuje ludzi i
    chciałbym zatrudnić specjalistów o odpowiednich kwalifikacjach -
    programistów J2EE i Oracle w pierwszej kolejności, ale Power Builder czy
    Delphi również. w grę wchodzić może także zlecenie np części prac całemu
    zespołowi.

    Nie ma dla mnie znaczenia czy będzie to grupa formalna (firma itp) czy
    nieformalna - o to niech sie martwią ludzie piszący umowy :)

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-07-21 10:46:32
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    3lancer wrote:

> [...]
    > programistów J2EE i Oracle w pierwszej kolejności, ale Power Builder czy
    > Delphi również. w grę wchodzić może także zlecenie np części prac całemu

    Jak spotkam dam znac, ale ciezko bedzie znalezc cos taniej niz w pl u
    specjalistow w tych dziedzinach - znajomi tam mieszkajacy porywaja sie
    raczej na nietypowe projekty jako uzupelnienie pracy zawodowej o nowe
    doswiadczenia.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 5. Data: 2006-07-21 10:58:37
    Od: 3lancer <3...@v...pl>

> [...]
    > specjalistow w tych dziedzinach - znajomi tam mieszkajacy porywaja sie
    > raczej na nietypowe projekty jako uzupelnienie pracy zawodowej o nowe

    prawdę mówiąc nie chcę płacić im mniej niz Polakom - zwyczajnie
    potrzebuję ludzi, którym chce się nie tylko zarabiac, ale też pracować.
    jak ktoś jest dobry to będzie miał u mnie robotę przy projektach nawet
    na kilka lat :)

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2006-07-21 11:11:03
    Od: "Aleksander Galicki" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    3lancer <3...@v...pl> napisał(a):

> [...]
    > potrzebuję ludzi, którym chce się nie tylko zarabiac, ale też pracować.
    > jak ktoś jest dobry to będzie miał u mnie robotę przy projektach nawet

    Ale wyglada to niepowaznie, nawet jak na polskie warunki.

    [zwlaszcza w kontekcie tego:
    http://groups.google.pl/group/pl.praca.szukana/brows
    e_frm/thread/22e0cb0816fd34a/
    ]

    A.

  • 7. Data: 2006-07-21 11:28:44
    Od: "pachu" <W...@g...com>

    3lancer napisał(a):

    > Chętnie nawiązałbym współpracę z programistami/firmami programistycznymi
    > np z Czech, Słowacji, Ukrainy czy Białorusi.

    Ja chetnie nawiaze wspolprace z programistkami z tychze krajow.

    --
    pachu

  • 8. Data: 2006-07-21 12:05:57
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Aleksander Galicki" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:e9qco7$d1v$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale wyglada to niepowaznie, nawet jak na polskie warunki.

    dobre ...

  • 9. Data: 2006-07-21 12:11:18
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

    Ja chetnie nawiaze wspolprace z programistkami z tychze krajow.

    to skor owszyscy są chętni na programistów z innych krajow - i chcecie im dobrze
    płacic, i macie mnóstwo zlecen dla nich, czemu nie prowadzicie rekrutacji za
    granica?
    Wojtek

  • 10. Data: 2006-07-21 12:27:41
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu fotech porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    płacic, i macie mnóstwo zlecen dla nich, czemu nie prowadzicie rekrutacji za
    przedpisca napisal ze szuka *programistek* a nie programistow - mysle ze
    celowo tak napisal ;P
    --
    badzio