PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlopowe

  • 1. Data: 2006-08-13 11:59:31
    Temat: urlopowe
    Od: "ozi" <ozi[cut]@post.pl>

    Witam!

    ide na urlop..nie bedzie mnie w firmie 14 dni
    kalendarzowych, czy naleza mi sie z tego tytulu jakies
    dodatkowe pieniadze? firma zatrudnia wiecej niz 20 osob
    czy gdzies w kodeksie pracy jest o tym wzmianka?
    czy ewentualne pieniadze dostane do reki?
    znalazlem taki artukul:

    http://www.gazetaprawna.pl/index.php?action=showNews
    &dok=1744.88.212.2.21.1.0.1.htm

    wynika z tego ze nalezy mi sie 764,25 zl
    wolalbym jednak ksiegowosci pokazac konkretna ustawe
    a nie artykul w necie :)

    pozdrawiam

    ozi

  • 2. Data: 2006-08-13 12:13:46
    Temat: Re: urlopowe
    Od: andy <n...@n...pl>

    Witam

> [...]
    > dodatkowe pieniadze? firma zatrudnia wiecej niz 20 osob
    > czy gdzies w kodeksie pracy jest o tym wzmianka?
    > czy ewentualne pieniadze dostane do reki?

    Z tego co wiem pieniadze naleza sie o ile fundusz pracowniczy (ilosc osob
    w firmie wiecej niz 20) postanowil takie pieniadze przeznaczac na
    dofinansowanie wczasow. A wiec nalezy sie dowiedziec czy takie
    dofinansowanie jest u Pana w pracy czy nie. Nie jest w kazdym razie
    obowiazkowe dla pracodawcy wyplacac takie swiadczenie.

    Ale moze wypowiedza sie bardziej precyzyjnie specjalisci od prawa pracy.

    --
    Andrzej

  • 3. Data: 2006-08-15 20:36:42
    Od: zch28 <z...@u...pl>

    andy napisał(a):

> [...]
    > dofinansowanie jest u Pana w pracy czy nie. Nie jest w kazdym razie
    > obowiazkowe dla pracodawcy wyplacac takie swiadczenie.

    Jeśli dobrze zrozumiałem to pracodawca musi wyłożyć jakąś kasę na
    zakładowy fundusz świadczeń socjalnych lub (i tu właśnie nieścisłość)
    jest mniej czy więcej niż 20 osób może wypłacać takie świadczenie.

    zch

  • 4. Data: 2006-08-15 20:57:30
    Od: zch28 <z...@u...pl>

    zch28 napisał(a):

> [...]
    > zakładowy fundusz świadczeń socjalnych lub (i tu właśnie nieścisłość)
    > jest mniej czy więcej niż 20 osób może wypłacać takie świadczenie.

    Doczytałem w ustawie, że obowiązek jest powyżej 20 osób.
    Poniżej dobra wola :-)
    Mój pracodawca (ponizej 20) 3 lata temu powiedział, że już nie może
    wypłacać :-) Ściema na resorach.
    I dlatego mam pytanie:
    Czy obowiązek mojego przebywania na urlopie ciągle przez te 14 dni nie
    jest właśnie podyktowany tym urlopowym, którego nie dostaję :-)
    Ta kasa chyba nie jest opodatkowana :-)
    Czy jest jakiś inny przepis każący mi być 14 dni kalendarzowych na
    urlopie raz w roku???

    zch

  • 5. Data: 2006-08-15 21:37:20
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 15 Aug 2006 22:57:30 +0200, zch28 <z...@u...pl>
    zakodował:

    >Czy obowi?zek mojego przebywania na urlopie ci?gle przez te 14 dni nie
    >jest wła?nie podyktowany tym urlopowym, którego nie dostaję :-)

    Nie

    >Czy jest jaki? inny przepis każ?cy mi być 14 dni kalendarzowych na
    >urlopie raz w roku???

    tak.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 6. Data: 2006-08-21 09:06:38
    Od: Dariusz Tarczoń <t...@i...pl>

    ozi napisał(a):

    > znalazlem taki artukul:
    >
    > http://www.gazetaprawna.pl/index.php?action=showNews
    &dok=1744.88.212.2.21.1.0.1.htm

    > wynika z tego ze nalezy mi sie 764,25 zl

    Ja przeczytalem, i nigdzie nie pisze ze ci sie _nalezy_, tam pisze ze
    *moze ci sie nalezec do 764,25pln*

    pozdrawiam...