PracaGrupypl.praca.dyskusje › LOGO firmy przy założonej działalności gospodarczej - jakieś dodatkowe koszta?

  • 1. Data: 2006-08-13 12:18:11
    Temat: LOGO firmy przy założonej działalności gospodarczej - jakieś dodatkowe koszta?
    Od: jacekp <j...@b...vectranet.pl>

    Witam... Jestem w trakcie załatwiania sobie działalności gospodarczej.
    Wniosek o wpis już złożony, mam też regon...

    Dalsze kroki to pieczęć, konto, US itp. Tak się jednak zastanawiam jak
    ma się sprawa z logiem firmy. Tzn chciałbym sobie jakieś logo stworzyć.
    Czy w związku z powyższym będę musiał ponieść jakieś dodatkowe koszty?
    Nie mówię o zleceniu zaprojektowania loga bo samo logo "stworzę" sobie
    sam...

    Jakie są różnice (jeśli są) w kosztach przy zamawianiu pieczęci firmowej
    z logiem i bez...

    Dzięki i pozdro...

  • 2. Data: 2006-08-13 17:32:03
    Od: "Tomek" <d...@n...pl>

    Użytkownik "jacekp" <j...@b...vectranet.pl> napisał w wiadomości
    > Jakie są różnice (jeśli są) w kosztach przy zamawianiu pieczęci firmowej z
    > logiem i bez...

    niewielkie jesli nie zadne