PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop na zadnie raz jeszcze

  • 21. Data: 2006-06-11 15:22:36
    Temat: Re: urlop na zadnie raz jeszcze
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Jak już przestudiujesz dokładnie ten przepis i zapoznasz się z opiniami
    > i interpretacjami specjalistów na ten temat to będzie stosownym przyznanie
    > się do błędu i poinformowanie na grupie, że się myliłeś
    > Dobrze by było nie wprowadzać ludzi w błąd.

    ejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
    jak przyznają Wam rację ... tfuuuuu (niech im ziemia lekką będzie) to
    poinformuję grupę o tym, jakie jest zdanie czynników wyższych ...

    A skąd wiesz, że to Ty nie wprowadzasz ludzi w błąd ??????????

    nooooo może nie ludzi ... a pracowników .....

    :)))

    pozdrawiam
    fart

  • 22. Data: 2006-06-11 19:56:23
    Od: zch28 <z...@u...pl>

    fart napisał(a):

> [...]
    >
    > A skąd wiesz, że to Ty nie wprowadzasz ludzi w błąd ??????????
    >

    > nooooo może nie ludzi ... a pracowników .....

    Jesli jesteś pracodawcą to gratuluję Ci podejścia do swojej załogi

    Pod ręką nie mam (poszukam) Ja po prostu troche sie interesuje swomi
    sprawami i w momencie wejścia tego przepisu poczytałem sobie trochę
    artykułów i opinii fachowców na ten temat.
    Wcale nie twierdzę, że to jet bardzo mądry przepis. Niestety muszę
    czasami trochę się potargować z pracodawcą i to jest właśnie moj
    argument na do tej pory niewykorzystany urlop za 2005 rok. :-(

    zch

    PS. Po 5 latach bez podwyzki mogę sobie pozwolić na taki luksus.

  • 23. Data: 2006-06-12 05:26:48
    Od: "fart" <a...@w...pl>

> [...]
    > trochę się potargować z pracodawcą i to jest właśnie moj argument na do
    > tej pory niewykorzystany urlop za 2005 rok. :-(

    Opinie fachowców też biorę pod uwagę ... w "Gorzowie" opisano dokładnie taką
    procedurę, jak ja Co przedstawiam, ale dla mnie Gorzów, czy Indor ... nie są
    w 100 % wiarygodnymi źródłami.
    Podczas szkoleń na różne dziwne tematy .... pytałem sędziów sądu pracy,
    jakie są ich zapatrywania w tym temacie .... okazało Sie .. że przychylne
    mojej interpretacji ....

    ale KUNA to też nie jest źródło prawa !!!!

    w związku z powyższym sądzę, że mam jednak rację interpretując w ten właśnie
    sposób
    albowiem przy z góry ustalonych sposobach dokumentowania nieobecności
    pracownika w pracy , możliwym do przewidzenia byłby fakty, że pracownik po
    powrocie z urlopu na żądanie nie zechciałby udokumentować tego faktu w
    papierach . i co wtedy ???????? G00wno !!!!! nie ma dowodu na to, że
    udzielono mu urlopu.
    Jeśli natomiast u danego pracodawcy nie jest doprecyzowany sposób udzielania
    urlopu ..... wtedy dopiero jest sam sobie winien pracodawca ....

    Czy KUNA .... jest to teraz jasne .....

    Moim obowiązkiem jest posiadać sposób dokumentowania nieobecności i jej
    potwierdzanie ....... i jeśli dopełniam tego obowiązku musicie ....
    powtarzam ...MUSICIE .....przed otrzymaniem urlopu wypełnić wniosek o urlop
    .... nawet na żądaniem :))))))))

    pozdrawiam
    fart

    a teraz mam Was w nosie :))))))))))))))))))))))))))))))))))
    po rocznym ciężkim prowadzeniu działalności ... ssspeniam na urlop
    :))))))))))))))))))
    ale wrócę ... dla poniektórych ... niestety

  • 24. Data: 2006-06-12 06:17:30
    Od: zch28 <z...@u...pl>

    fart napisał(a):

    > ale wrócę ... dla poniektórych ... niestety

    Czy Ciebie też jak i mojego szefa żona w domu gnębi i dlatego szukasz
    sobie miejsca gdzie możesz wyładować swoją flustrację.
    Szwęda się taki po firmie i tylko szuka komu by tu przygryźć a czasu na
    terminowe zamówienie materiałów to nie ma.

    zch

  • 25. Data: 2006-06-12 06:21:55
    Od: "fart" <a...@w...pl>

> [...]
    > Szwęda się taki po firmie i tylko szuka komu by tu przygryźć a czasu na
    > terminowe zamówienie materiałów to nie ma.

    hahahahahhahahahahhahahahhahahahaha'!!!!!

    KUNA nieeeeee :))))))

    Ja jestem zadowolony ... z żony i z siebie oraz z życia :))))))

    noooo dooobra ... odpuszczę Ci .... :))
    Zezwalam na to, że w drodze umowy będziesz miał prawo wystąpić z wnioskiem o
    urlop na żądanie ustnie, jednak po uprzednim zakomunikowaniu mi to i
    umożliwieniu nagrania na trwały nośnik Twojego wniosku o urlop na żądanie
    :)))))) dla celów dowodowych :))))

    pozdrawiam
    fart

    Czo siem mnie czepiasz ???
    Ja tylko staram się być zabezpieczony :)))))
    Nie chce w stosunkach pracodawca-pracownik dzieci niechcianych :))))))))

  • 26. Data: 2006-06-12 07:28:01
    Od: zch28 <z...@u...pl>

    fart napisał(a):

    > Czo siem mnie czepiasz ???
    > Ja tylko staram się być zabezpieczony :)))))
    > Nie chce w stosunkach pracodawca-pracownik dzieci niechcianych :))))))))

    Do czego ten kapitalizm zmierza? :-(

    Tak w sumie to ten przepis dla mnie jak na razie jest martwy (jest tylko
    straszakiem) na niewywiązującego się ze swoich obowiązków pracodawcy.
    Znam przypadek kiedy tylko taki urlop całej załogi doprowadził w końcu
    do wypłacenia zaległej pensji za 3 miesiące.

    zch

  • 27. Data: 2006-06-12 08:47:15
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Znam przypadek kiedy tylko taki urlop całej załogi doprowadził w końcu
    > do wypłacenia zaległej pensji za 3 miesiące.

    Ty nie siej fermentu i defetyzmu :)))))))))))))))))
    Nie agituj ..... Ty Tyyyyyy wrogu systemu :))))

    W sumie to powinniśmy Cię rozliczyć za takie działanie :))

    pozdrawiam
    fart

  • 28. Data: 2006-06-12 09:28:21
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e6iu30$6rg$1@nemesis.news.tpi.pl fart <a...@w...pl>
    pisze:

> [...]
    > pracownika w pracy , możliwym do przewidzenia byłby fakty, że pracownik
    > po powrocie z urlopu na żądanie nie zechciałby udokumentować tego faktu
    I wtedy ma nieusprawiedliwioną nieobecność w pracy.
    Jak już pisałem, KP nie określa formy _powiadomienia_ pracodawcy o
    wykorzystaniu urlopu na żądanie.

    ??????? G00wno !!!!! nie ma dowodu na to, że
    > udzielono mu urlopu.
    Pracownik decyduje, jak powiadamia. Musi się liczyć z tym, że pracodawca
    może złośliwie po powrocie z urlopu będzie twierdził, że o niczym nie
    wiedział i żądał usprawiedliwienia nieobecności. Powinien zrobić to w sposób
    możliwy do udokumentowania.

> [...]
    > potwierdzanie ....... i jeśli dopełniam tego obowiązku musicie ....
    > powtarzam ...MUSICIE .....przed otrzymaniem urlopu wypełnić wniosek o
    Nie musicie.
    BTW - nawet ZUS ZLA nie musi być _dostarczony_ natychmiast (jest na to 7
    dni), a _powiadomić_ należy najpóźniej drugiego dnia nieobecności. Jak
    udokumentować, że się zawiadomiło? Problem ten sam.
    To samo z urlopem - pracownik powiadamia, dokumentowanie może nastąpić po
    powrocie z urlopu.

    Jotte

  • 29. Data: 2006-06-12 12:54:37
    Od: zch28 <z...@u...pl>

    fart napisał(a):

    > Ty nie siej fermentu i defetyzmu :)))))))))))))))))
    > Nie agituj ..... Ty Tyyyyyy wrogu systemu :))))
    >
    > W sumie to powinniśmy Cię rozliczyć za takie działanie :))

    Sie dowcipniś do dyskusji trafił :-)
    Ciekawe czy byłoby Ci tak do śmiechu jakbyś miał przezyć 3 miechy bez kasy.

    zch

  • 30. Data: 2006-06-12 14:50:35
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Sie dowcipniś do dyskusji trafił :-)
    > Ciekawe czy byłoby Ci tak do śmiechu jakbyś miał przezyć 3 miechy bez
    > kasy.

    A to już jest art 55 KP, wg którego później możesz dochodzić roszczeń ... i
    powiem , że jest Tobie łatwiej dochodzić roszczeń, niż biednemu zniewolonemu
    i zahukanemu pracodawcy, którego wszyscy chcą ograbić z należnych mu

    A swoją drogą ... ja żądam zapłaty z góry ..... i wiesz jak jest fajnie ....
    ktoś mi nie chce zapłacić ... a ja mu wyjeżdżam, że właśnie wygasła umowa,
    gdzie jednym z warunków trwania jest terminowe regulowanie płatności
    :))))))))))))))))))))) a wznowienie współpracy wymaga dodatkowych
    negocjacji. :))))) ... czytaj wzrost moich cen :))

    pozdrawiam
    fart