PracaGrupypl.praca.dyskusje › list ofertowy

  • 1. Data: 2006-05-28 15:20:44
    Temat: list ofertowy
    Od: "elpresidento" <e...@o...eu>

    witam,

    jakiś czas temu uczestniczyłem w procesie rekrutacji który przebiegł
    pomyślnie i otrzymałem ofertę współpracy
    w postaci listu ofertowego, który podpisałem i odesłałem do pracodawcy - z
    ważnością do lipca br

    w miedzyczasie otrzymałem korzystniejszą dla mnie ofertę dlatego chcę
    zrezygnować z pierwszej oferty.
    czy list ofertowy zobowiązuje mnie do czegokolwiek i czy są jakieś
    konsekwencje rezygnacji?

    --
    pozdrawiam
    elpresidento

  • 2. Data: 2006-05-29 09:44:13
    Temat: Re: list ofertowy
    Od: "Immona" <c...@n...gmailu>

> [...]
    >zrezygnować z pierwszej oferty.
    >czy list ofertowy zobowiązuje mnie do czegokolwiek i czy są jakieś

    Zalezy od tego, co podpisales.
    Generalnie to strona wysylajaca list ofertowy jest nim prawnie zwiazana od
    czasu otrzymania go przez adresata do zastrzezonego w liscie terminu - a wiec
    nie moze sie (bezkarnie) ze swojej oferty wycofac, natomiast adresat ma wolnosc
    wyboru skorzystania lub nie.
    Jesli wiec tylko podpisales, ze otrzymales, ze przyjales do wiadomosci - nic
    Cie nie wiaze - to oni sa zwiazani.
    Jesli zas zlozyles podpis pod czyms, co jest odpowiednikiem listu ofertowego z
    Twojej strony, to tak, jestes zwiazany - choc w praktyce, nie sadze, zeby sie
    komus chcialo dochodzic odszkodowania za poniesione straty/nie zrealizowane
    zyski w tym przypadku.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl